Hvordan tilføjes Openoffice programmerne i menulinien "Programmer/Kontor"?
Efter opdatering til UBUNTU 8.10 installation har jeg ikke kunne finde Openoffice 3.0 programmerne i menulinien "Programmer/Kontor". Jeg har installeret Openoffice 3.0 igen men har stadig ikke adgang via menulinien "Programmer/Kontor"
Når jeg forsøger at gøre som du foreslår får en fejlmeddelse: Først en besked om at "not all updates can be installet" men at jeg forsøge en "partiel opdatering" Det gør jeg så og får derefter følgende fejlbesked: "error Error authenticating some packages...
It was not possible to authenticate some packages. This may be a transient network problem. You may want to try again later. See below for a list of unauthenticated packages.
gunnargreen skrev:Når jeg forsøger at gøre som du foreslår får en fejlmeddelse: Først en besked om at "not all updates can be installet" men at jeg forsøge en "partiel opdatering" Det gør jeg så og får derefter følgende fejlbesked: "error Error authenticating some packages...
It was not possible to authenticate some packages. This may be a transient network problem. You may want to try again later. See below for a list of unauthenticated packages.
Hvad gør jeg mon så?
Skriv lige den fulde besked ind du får (list of unauthenticated packages) så vi kan se hvilke du har problemer med og fortæl om det er den øverste måde eller den sidste du anvender til installationen.
gunnargreen skrev:Når jeg forsøger at gøre som du foreslår får en fejlmeddelse: Først en besked om at "not all updates can be installet" men at jeg forsøge en "partiel opdatering" Det gør jeg så og får derefter følgende fejlbesked: "error Error authenticating some packages...
Hvad gør jeg mon så?
Skriv lige den fulde besked ind du får (list of unauthenticated packages) så vi kan se hvilke du har problemer med og fortæl om det er den øverste måde eller den sidste du anvender til installationen.
Stra
Af en eller grund, som jeg ikke helt kan redegøre for, virkder det hele nu...