manglede icon

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
baelleren
IRC nickname: baelleren

manglede icon

Indlæg af baelleren »

hej jeg har ikke kørt så længe med ubuntu, synes det kører rigtigt godt, men jeg har det problem at jeg ar mistet iconet der viser hvor meget styrke der er på det trådløst netwærk, og kunne godt tænke mig at få det tilbage, håber der er en der kan hjælpe.
hilsen
baelleren
Casper Hansen

Re: manglede icon

Indlæg af Casper Hansen »

Du kan højreklikke på panelet og tilføje statusfeltet eller netværksovervåger.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
baelleren
IRC nickname: baelleren

Indlæg af baelleren »

til at starte med da jeg kørte ubuntu ind var der sådan et lille icon, hvor der var sådan graf hvor der var 4 søjler på som mangler nu? men vis ikke jeg kan finde den frem igen er det andet også ok, er lidt overrasket over at mit internet har bedre forbindelse til routeren i ubuntu ind xp. et kan jeg ikke helt forstå.
men i skal have forløbig tak for hjælpen
hilsen
baelleren
Casper Hansen

Indlæg af Casper Hansen »

baelleren skrev:til at starte med da jeg kørte ubuntu ind var der sådan et lille icon, hvor der var sådan graf hvor der var 4 søjler på som mangler nu? men vis ikke jeg kan finde den frem igen er det andet også ok, er lidt overrasket over at mit internet har bedre forbindelse til routeren i ubuntu ind xp. et kan jeg ikke helt forstå.
men i skal have forløbig tak for hjælpen
hilsen
baelleren

Jeg er ikke helt sikker på, hvad det ikon kunne være, men du kan sikkert finde det samme sted, som jeg skrev før.
- Mht. forbindelse kan det have noget at gøre med de sikkerhedsprogrammer du har på XP. Jeg kørte med Vista i 5 min. på min Lenovo og der kunne jeg kun få 60% af forbindelse til det trådløse. I Ubuntu er det på 92%.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
preben

Indlæg af preben »

Jeg ved hvad du taler om. Jeg har den selv. Jeg husker desværre ikke hvordan den er kommet der, og den kan ikke umiddelbart tilføjes ved at højreklikke og så finde den i listen.

Når jeg højreklikker på den og trykker "Om" får jeg imidlertid et link, som bekriver den. Du kan jo prøve at følge det og se om det ikke hjælper dig.

http://www.gnome.org/projects/NetworkManager/
PKO

Indlæg af PKO »

Hej,

Du kunne oprette en genvej med denne kommando 'nm-connection-editor'
Mvh Kraków

Guides Ubuntu
Programmer -> Tilbehør -> Terminal