sis mirace 3 driver i ubuntu 8.10
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
sis mirace 3 driver i ubuntu 8.10
nogle som har en ide hvordan man får sit sis mirace 3 grafikkort til af virke . kunne godt få det til af virke i 8.04. men kan køre vesa i 8.10
Henrik Trolle
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: sis mirace 3 driver i ubuntu 8.10
hej
pt er 8.10 jo ikke en "færdig" udgave, alle der går med på alpha og beta udgaver risikere at være den første der finder en fejltype, så jeg vil foreslå dig at kører : system>administration>hardware testing og melde at grafikkortet ikke er understøttet endnu.
PS: jeg har gjort det med problemer med mit tastatur på 8.10 beta, og nu har de faktisk løst det
pt er 8.10 jo ikke en "færdig" udgave, alle der går med på alpha og beta udgaver risikere at være den første der finder en fejltype, så jeg vil foreslå dig at kører : system>administration>hardware testing og melde at grafikkortet ikke er understøttet endnu.
PS: jeg har gjort det med problemer med mit tastatur på 8.10 beta, og nu har de faktisk løst det
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
-
surt at der ikke er mulighed for at få det sis mirace til at virke i ubuntu 8.10. kører ellers fint i 8.04 så må man jo nok beholde det indtil at de finder en løsning.
Henrik Trolle
-
- Admin
snubbi skrev:surt at der ikke er mulighed for at få det sis mirace til at virke i ubuntu 8.10. kører ellers fint i 8.04 så må man jo nok beholde det indtil at de finder en løsning.
nu er dit sidste indlæg jo skrevet efter den endelige udgivelse, så jeg vil gerne vide om du stadigt er på beta eller om du har hentet den "færdige" 8.10 ?
-
-
- Admin
tjaaaa hvis 8.04 virkede perfekt, ville jeg da selv have skiftet tilbage til den, der er godt nok nogle forskellige forbedringer
i 8.10, men til gengæld er 8.04 en LTS ( long term support), så du er sikret opdateringer til 2011.
ps: er her nogle andre her i forumet der kan løse problemet, så skriv endeligt !
i 8.10, men til gengæld er 8.04 en LTS ( long term support), så du er sikret opdateringer til 2011.
ps: er her nogle andre her i forumet der kan løse problemet, så skriv endeligt !