Lidt reklame

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Lidt reklame

Indlæg af Jimmyfj »

Sidder lige og kæmper lidt med en ny hjemme-side til mit firma. Her vil jeg gerne slå et meget kraftigt slag for FOSS, og Ubuntu især, både på server og client/desktop siden.

Jeg synes ikke, lige her og nu, jeg kan få alle de gode ideer til at komme. Mangler lidt indput, så har nogen et par gode ideer modtages de gerne. Sidens adresse er:

http://www.frydkaer-data.dk
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Lidt reklame

Indlæg af eitreach »

Umiddelbart synes jeg det hele ser en anelse sammenklemt ud, til at starte med. Har du overvejet at give det hele lidt mere luft?
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Lidt reklame

Indlæg af Jimmyfj »

eitreach skrev:Umiddelbart synes jeg det hele ser en anelse sammenklemt ud, til at starte med. Har du overvejet at give det hele lidt mere luft?


Ja det har jeg, templatet er dynamisk og vokser jo mere tekst der fyldes på, hvilket er et af de punkter jeg har valgt at lade komme stille og roligt, dog får nyheder og links i venstre side også resten til at vokse.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Vendekåbe
Indlæg: 15
Tilmeldt: 28. jul 2008, 15:30

Re: Lidt reklame

Indlæg af Vendekåbe »

På siden står bl.a. "Seneste stabile version". Det kan være at du som hardcore linuxbruger synes det er vigtig oplysning, men det er ikke noget som sælger, faktisk er du med til at så tvivl om hvorvidt Ubuntu og andre distributioner funktionalitet.

I det mindste drop ordet "stabile", men lav gerne teksten helt om, fx. til "Stolt Ubuntu-bruger" eller "Frydkær-Data bruger Ubuntu og vil hjælper gerne dig til også at bruge Ubuntu".