Der er en artikel i computerworld i dag, den handler om en kvinde som har installeret et system som hedder PCLinuxOS. Er der nogen som kender/har prøvet dette OS ?
Læs artikel
Andre Linux dist.
-
- Geografisk sted: Århus N
Andre Linux dist.
Ud fra hendes tekster lyder det som et meget godt system; derfor henter jeg nu en livecd-fil for at afprøve det. Skribenten har vist haft nogle ret uhelde episoder med både SusE og Ubuntu ...
Kiggede lige på et par screenshots - ser ikke specielt anderledes ud, men nu vil jeg da give det en chance.
EDIT: Har prøvet det i livvemode i nogle minutter nu. Minder meget om Kubuntu; bare hvor det minder en lille smule mere om Windows. En slags forenklet udgave af KDE, vil jeg sige. Ikke noget specielt. Foretrækker stadig Ubuntu
Kiggede lige på et par screenshots - ser ikke specielt anderledes ud, men nu vil jeg da give det en chance.
EDIT: Har prøvet det i livvemode i nogle minutter nu. Minder meget om Kubuntu; bare hvor det minder en lille smule mere om Windows. En slags forenklet udgave af KDE, vil jeg sige. Ikke noget specielt. Foretrækker stadig Ubuntu
-
Andre Linux dist.
Jeg har kun haft bøvl, med Pclinuxos!
Det er stadig alpha(eller beta, kan ikke huske det) software, så det er bestemt ikke ret stabilt.
Det er stadig alpha(eller beta, kan ikke huske det) software, så det er bestemt ikke ret stabilt.