skype og webcam creative life! optia
-
- IRC nickname: oz6oh
- Geografisk sted: ballerup
skype og webcam creative life! optia
Jeg har købt et webcam creative life! optia so under video i options under skype åbenbart er fundet, men test giver sort billede. Ekiga kan godt vise et billede. Dette må betyde at cameraet er i orden? Samme camera kører hos en af mine venner uden problemer. Hvor finder jeg fejlen i opsætningen?? Jeg har forsøgt at sætte forskellige tvkort i min maskine og alle kortene detekteres, men intet billede via den gule indgang composite viser billed. Jeg undrer mig meget. Hjælp søges
Venligst olehasselbalch@vip.cybercity.dk
Venligst olehasselbalch@vip.cybercity.dk
-
Re: skype og webcam creative life! optia
Har du prøvet at se om det virker i Cheese, som er et program til at tage billeder med dit webcam?
- Prøv at kigge på denne tråd:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=534723
- Håber det hjælper.
Kode: Vælg alt
sudo apt-get install cheese
- Prøv at kigge på denne tråd:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=534723
- Håber det hjælper.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
radio amatør ubuntu og echolink
Jeg har installeret en wine i min Ubuntu og kører med stort held ECHOLINK på den, men der er begrænsninger!!! Son bruger virker systemet 100% men stiller man programmet om til Link altså OZ7T- L opfører com1 porten sig sært. Senderen tænder og slukker hele tiden OZ1BIN i Vejle er stødt på det samme problem. Hvor skal man henvende sig vedrørende WINE ??? Det skal jo nok være en radioamatør der sammen med WINE udviklerne fremlægger problemet. Der er jo mange der beskæftiger sig med dette program. Lad mig høre om andre radioamatører har samme problem som jeg. Venligst Ole Hasselbalch
olehasselbalch@vip.cybercity.dk eller olebole1252 på Skype.
-
Hej,
Hvilken Wine version er installeret?
Og husk at oprette ny tråd med dit spørgsmål.
Velkommen til vores forum.
Hvilken Wine version er installeret?
Og husk at oprette ny tråd med dit spørgsmål.
Velkommen til vores forum.
-
Re: radio amatør ubuntu og echolink
Skal det forstås, at dit webcam problem er fixet?:)
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: radio amatør ubuntu og echolink
hej olehasselbalch
jeg ville have delt tråden op og oprette en ny til spørgsmålet om "radio amatør ubuntu og echolink"
men nu er det blivet filtet så meget sammen, at det bedste du kan gøre er at oprette en ny tråd med emnet, i Tekniske spørgsmål generelt.
og holde denne tråd til "skype og webcam creative life! optia"
jeg ville have delt tråden op og oprette en ny til spørgsmålet om "radio amatør ubuntu og echolink"
olehasselbalch skrev:Jeg har installeret en wine i min Ubuntu og kører med stort held ECHOLINK på den, men der er begrænsninger!!! Son bruger virker systemet 100% men stiller man programmet om til Link altså OZ7T- L opfører com1 porten sig sært. Senderen tænder og slukker hele tiden OZ1BIN i Vejle er stødt på det samme problem. Hvor skal man henvende sig vedrørende WINE ??? Det skal jo nok være en radioamatør der sammen med WINE udviklerne fremlægger problemet. Der er jo mange der beskæftiger sig med dette program. Lad mig høre om andre radioamatører har samme problem som jeg. Venligst Ole Hasselbalch
men nu er det blivet filtet så meget sammen, at det bedste du kan gøre er at oprette en ny tråd med emnet, i Tekniske spørgsmål generelt.
og holde denne tråd til "skype og webcam creative life! optia"
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
skype og ubuntu på min mdedion fra aldi
Jeg har Skype til at virke 100% på min laptop og min gamle win98 maskine, men når jeg installerer på min Medion får jeg svaret:
pakke: skype
status: Error: Wrong architecture 'i386'
Det er udgave 2_0.0.72
I system siger maskinen x86 Det er læst med system og med everest i xp
Hvad søren kan det skyldes? Ubuntu ligger på den samme maskine, hvor jeg også kan køre windows XP
Kloge mennesker siger det er derfor? men det er jo enten ubuntu eller xp der vælges ved start
Venligst Ole Hasselbalch olehasselbalch@gmail.com
pakke: skype
status: Error: Wrong architecture 'i386'
Det er udgave 2_0.0.72
I system siger maskinen x86 Det er læst med system og med everest i xp
Hvad søren kan det skyldes? Ubuntu ligger på den samme maskine, hvor jeg også kan køre windows XP
Kloge mennesker siger det er derfor? men det er jo enten ubuntu eller xp der vælges ved start
Venligst Ole Hasselbalch olehasselbalch@gmail.com
-
Hej,
Du skal tilføje Medibuntu til dine softwarekilder Medibuntu guide.
Derefter kan du enten installere via Synaptic eller via terminalen.
Du skal tilføje Medibuntu til dine softwarekilder Medibuntu guide.
Derefter kan du enten installere via Synaptic eller via terminalen.
sudo apt-get install skype
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
hej
nu det meste alligevel er i terminalen, så er denne kommando hurtigere at benytte:
PS: den er til ubuntu 8.04, og installere Medibuntu og skype !
nu det meste alligevel er i terminalen, så er denne kommando hurtigere at benytte:
sudo wget http://www.medibuntu.org/sources.list.d/hardy.list -O /etc/apt/sources.list.d/medibuntu.list && sudo apt-get update && sudo apt-get install medibuntu-keyring && sudo apt-get update && sudo apt-get install skype
PS: den er til ubuntu 8.04, og installere Medibuntu og skype !
Med venlig hilsen Christian
-
- IRC nickname: michaelad
hej kan man ikke faa den kode til ubuntu 9.04
-
michaelad skrev:hej kan man ikke faa den kode til ubuntu 9.04
Lige lovlig gammel tråd at vække til live.
- Men erstat hardy med jaunty i kommandoen.
-
Casper Hansen skrev:michaelad skrev:hej kan man ikke faa den kode til ubuntu 9.04
hej tak er helt ny med ubuntu har prøvet koden i terminal den siger sudo password for michael . jeg kan ikke skrive noget password kan slet ikke bruge tastetur
-
michaelad skrev:Casper Hansen skrev:michaelad skrev:hej kan man ikke faa den kode til ubuntu 9.04
hej tak er helt ny med ubuntu har prøvet koden i terminal den siger sudo password for michael . jeg kan ikke skrive noget password kan slet ikke bruge tastetur
Sorry fant en trå har fundet ud af det med password tak