Nu fjerner opgraderingen (Nye opdateringer) firefox3 og efterlader en uden internet medmindre man installerer firefox2. Det er for latterligt. Er der nogen der har hacket Ubuntu serverne?
Under opdateringen beder den om at lave en delvis opgradering og så efterlader den en på den måde.
Hvad sker der for Ubuntu??
Re: Hvad sker der for Ubuntu??
Hej.Jeg har lige opdateret men min firefox er 3.0.1.Den er derimod blevet på engelsk men ellers virker det hele.
-
det er for at der ikke er kommet en dansk oversættelse endnu, vent 1-2 dage så er den der og bliver installeret automastik
-
planet-reptile skrev:Nu fjerner opgraderingen (Nye opdateringer) firefox3 og efterlader en uden internet medmindre man installerer firefox2. Det er for latterligt. Er der nogen der har hacket Ubuntu serverne?
Under opdateringen beder den om at lave en delvis opgradering og så efterlader den en på den måde.
Kan du ikke installere Firefox 3.0.1 via Synaptic?
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Det er for latterligt. Er der nogen der har hacket Ubuntu serverne?
det er nok ikke problemet , jeg har selv lige opdateret ff3 , og bortset fra at der ikke er kommet den danske
sprogpakke endnu, kører alt på ff3 fint her, så du må nok prøve med en geninstallering af ff3.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Heldigvis havde jeg ikke brugt min 32bit computer et stykke tid, så da jeg startede den op skyndte jeg mig ind og fjernede fluebenet ved Hardy-proposed under updates. Alt ser normalt ud og fungerer normalt. Så jeg vil lave en ny installation på 64bit computeren og skynde mig at fjerne fluebenet ved hardy-proposed.
Hilsen Kim.
-
Kan du ikke gå ind i en terminal og skrive:
sudo apt-get install firefox
Så beder den om login kodeordet, som man taster og trykker på enter.
Så starter installationen af firefox 3. Den er dog på engelsk i skrivende stund.
Det er hvad der virkede for mig. Eller er din internet forbindelse helt væk?
sudo apt-get install firefox
Så beder den om login kodeordet, som man taster og trykker på enter.
Så starter installationen af firefox 3. Den er dog på engelsk i skrivende stund.
Det er hvad der virkede for mig. Eller er din internet forbindelse helt væk?
Forza