Hej.
Jeg bruger Wicd Manager til at forbinde min computer til min router.
Det hele har fungeret uden problemer. Nu er Wicd begyndt ikke at logge mig på det trådløse netværk automatisk, selvom jeg har sat Wicd til at gøre det automatisk og selvom at netværket findes på listen over netværk.
Er der nogen der har en ide om hvad det kan skyldes?
En anden ting som måske kan hænge sammen med det første er at det ikke er altid mit netværk kan findes.
Når så computeren genstartes et par gange kommer netværket gerne frem igen, men jeg skal stadig forbinde mig manuelt.
På forhånd tak
Mikkel
forbindelse til trådløst netværk
-
Re: forbindelse til trådløst netværk
Der var ikke mange der havde samme problem eller vidste hvordan det skulle rettes, men heldigvis er det meste af problemet løst efter et par opdateringer.
Jeg har dog stadig et problem i samme retning.
Nu finder Wicd min trådløse fofrbindelse hver gang og jeg kan sagtens logge på manuelt uden problemer.
Wicd er stadig sat til at logge på automatisk, men gør det først efter et minut eller to. Hvis jeg vil logge på før skal jeg gøre det manuelt.
Er der nogle der ved hvordan jeg kan nedsætte den ventetid før Wicd logger på mit net automatisk?
Mvh.
Mikkel
Jeg har dog stadig et problem i samme retning.
Nu finder Wicd min trådløse fofrbindelse hver gang og jeg kan sagtens logge på manuelt uden problemer.
Wicd er stadig sat til at logge på automatisk, men gør det først efter et minut eller to. Hvis jeg vil logge på før skal jeg gøre det manuelt.
Er der nogle der ved hvordan jeg kan nedsætte den ventetid før Wicd logger på mit net automatisk?
Mvh.
Mikkel
-
- Geografisk sted: Århus
Hvor gammel er din router?
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
-
Min router er en Asus WL-700gE, købt vinteren 2007, dvs. ca 1,5 år gammel.
Problemet har ikke været der hele tiden, men er kommet for en måned/halvanden siden.
Problemet har ikke været der hele tiden, men er kommet for en måned/halvanden siden.