Hej Alle
Der har tidigere været en tråd i dette forum, der omhandler installation på F/S Amilo. Her fandt jeg dog ikke svaret.
Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at køre Ubuntu på ovenstående maskine og om man er i stand til at tænde (og bruge) det trådløse nætværk. Til Windows er det jo et lille program fra Fujitsu-Siemens der løser den opgave, men programmet/driveren findes kun til Windows XP?
På forhånd tak...
OlieMoetor
Installation på Fujitsu-Siemens Amilo 1655G
-
Re: Installation på Fujitsu-Siemens Amilo 1655G
Hej,
Du kunne starte med at fortælle os, hvilket wifi kort vi taler om.
Eventuelt kan du hente lidt viden herfra http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=247108.
Det er godt nok en anden model, men det kan måske lede dig i den rigtige retning.
Du kunne starte med at fortælle os, hvilket wifi kort vi taler om.
Eventuelt kan du hente lidt viden herfra http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=247108.
Det er godt nok en anden model, men det kan måske lede dig i den rigtige retning.
-
Det er et Broadcom 802.11g nætværkskort.
Har læst lidt på lektion og forstår at en F/S er en Acer med andet tøj på...
Hvad betyder følgende?
- generate bcm43xx firmware using bcm43xx-fwcutter from the windows driver.
Har læst lidt på lektion og forstår at en F/S er en Acer med andet tøj på...
Hvad betyder følgende?
- generate bcm43xx firmware using bcm43xx-fwcutter from the windows driver.
-
-
Hej Alle
Det går fantastisk. Nu har jeg fået installeret og enebled mit kort + fået fsaa1655g til at tænde for lyset. Det stopper dog der, jeg kan endnu ikke se mit wlan i network manager-wireless networks.
Men jeg kæmper dog videre... Nogen der kan hjælpe med det sidste skridt?
OlieMoetor
Det går fantastisk. Nu har jeg fået installeret og enebled mit kort + fået fsaa1655g til at tænde for lyset. Det stopper dog der, jeg kan endnu ikke se mit wlan i network manager-wireless networks.
Men jeg kæmper dog videre... Nogen der kan hjælpe med det sidste skridt?
OlieMoetor