OpenOffice.org 2.4.1 database den sidste nye opdatering.
Jeg har oprettet en ny database.
Åbner Filer/Guider/Dokumentkonvertering.
Det "vindue" med guiden, der derefter åbnes er kun en lille firkant og det er ikke muligt at læse hele indholdet med valgmuligheder. Jeg har forsøgt at højreklikke på titellinien men der er "ændre størrelse", "maksimer" tonet ud og virker ikke. Og det er heller ikke muligt at "trække" kanterne ud med musen. Er der andre indstillinger der kan ændres for at forstørre det omtalte vindue? Eller er det en programfejl?
Database programfejl eller ændre indstillinger. (løst)
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Database programfejl eller ændre indstillinger. (løst)
Senest rettet af utopia 22. jul 2008, 12:47, rettet i alt 2 gange.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Database programfejl eller kan jeg ændre indstillinger.
ikke sikker , men prøv først med følgende i terminalen .
sudo apt-get upgrade
det opdaterer de programmer du har installeret.
ellers er her denne tråd med openoffice problemer , og en anden løsning på det ( geninstallering ) :
viewtopic.php?f=13&t=3124&p=17251#p17251
sudo apt-get upgrade
det opdaterer de programmer du har installeret.
ellers er her denne tråd med openoffice problemer , og en anden løsning på det ( geninstallering ) :
viewtopic.php?f=13&t=3124&p=17251#p17251
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Database programfejl eller kan jeg ændre indstillinger.
En geninstallering var det der skulle til.
Tak Christian
Utroligt at det sidder så dybt i ens bevisthed om hvor galt det kan gå, og hvilke problemer der kan opstå ved en geninstallering. En dårlig erfaring jeg har fra et tidligere styresystem. Efter at have prøvet alt andet først, tog jeg det store spring og geninstallerede. Et par klik her og der, så kører det bare.
Det er svært at vænne sig til hvor nemt og ligetil ubuntu er.
Tak Christian
Utroligt at det sidder så dybt i ens bevisthed om hvor galt det kan gå, og hvilke problemer der kan opstå ved en geninstallering. En dårlig erfaring jeg har fra et tidligere styresystem. Efter at have prøvet alt andet først, tog jeg det store spring og geninstallerede. Et par klik her og der, så kører det bare.
Det er svært at vænne sig til hvor nemt og ligetil ubuntu er.