Hej,
Jeg står her og skal koble ubuntu på vores netværksprinter, der er bare lige et enkelt problem - jeg ved ikke hvordan. Jeg har gennemsøgt google og uden held så håber lidt at der er nogle herinde der kan hjælpe mig? Evt. med en guide for dummies
Håber i kan hjælpe mig.
Netværks printer
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Netværks printer
hej
du bliver nok lige nød til at skrive : ubuntu 7.10 eller 8.04 - model på pc - model på printer
det er meget forskelligt havd man skal gøre med de forskellige printere , folk kan bedre
hjælpe dig hvis alle oplysningerne er med .
du bliver nok lige nød til at skrive : ubuntu 7.10 eller 8.04 - model på pc - model på printer
det er meget forskelligt havd man skal gøre med de forskellige printere , folk kan bedre
hjælpe dig hvis alle oplysningerne er med .
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Åh undskyld, glemte jeg.
Det er Ubuntu 8.04 og kører med en intel core 2 CPU og printer/scanneren er en DiALTA Di251
Det er Ubuntu 8.04 og kører med en intel core 2 CPU og printer/scanneren er en DiALTA Di251
-
Hej,
1. Er denne netværksprinter styret af windows server eller printserver (ip adresse vil være god info)
2. Printer model
1. Er denne netværksprinter styret af windows server eller printserver (ip adresse vil være god info)
2. Printer model
-
192.168.192.253 går ud fra det er windows, Det er en minolta dialta di251
-
hej,
Jeg har checket denne printer og tror at denne indeholder sin egen printserver og mener at denne skal installeres som LDP/LPR printer eller via print share på server.
Har ikke været i stand til at finde drivere for denne.
Jeg tror du skal søge i din dokumentation for denne printer for installation af Linux / Unix printer
Jeg har checket denne printer og tror at denne indeholder sin egen printserver og mener at denne skal installeres som LDP/LPR printer eller via print share på server.
Har ikke været i stand til at finde drivere for denne.
Jeg tror du skal søge i din dokumentation for denne printer for installation af Linux / Unix printer