Hej,
Jeg har netop set noget video på Youtube og sammenlignet med i Windows er kvaliteten rimelig hakkende. Lyden er der stort set hele tiden, men billedet hakker meget.
Hvordan kan problemet løses?
På forhånd tak.
Hakkende streaming
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Hakkende streaming
muligvis
jeg har ikke selv nogle problemer på youtube , det er flash der bruges på den side , og jeg er rimelig
sikker på at jeg kun har hentet : ubuntu-restricted-extras
system -administration - synaptic , søg efter ubuntu-restricted-extras
anden mulighed:
har du aktiveret dine hardware drivers , hvis ikke så skal du først opdatere ubuntu og genstarte pc´en ,
derefter skal du ind i :
system - administration - hardware drivers
der skal sættes et flueben ud for dit graffikkort , ( og evt netværk ).
genstart pc igen .
men ubuntu og flash er vist en lang historie , så jeg ved ikke om det løser dit problem .
ps: et enkelt spørgsmål , når du er inde på youtube og se et klip , henter din pc så klippet hurtigere
en den afspiller det ( kan streameren følge med ) ?
jeg har ikke selv nogle problemer på youtube , det er flash der bruges på den side , og jeg er rimelig
sikker på at jeg kun har hentet : ubuntu-restricted-extras
system -administration - synaptic , søg efter ubuntu-restricted-extras
anden mulighed:
har du aktiveret dine hardware drivers , hvis ikke så skal du først opdatere ubuntu og genstarte pc´en ,
derefter skal du ind i :
system - administration - hardware drivers
der skal sættes et flueben ud for dit graffikkort , ( og evt netværk ).
genstart pc igen .
men ubuntu og flash er vist en lang historie , så jeg ved ikke om det løser dit problem .
ps: et enkelt spørgsmål , når du er inde på youtube og se et klip , henter din pc så klippet hurtigere
en den afspiller det ( kan streameren følge med ) ?
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Re: Hakkende streaming
Sorry det sene svar, men det ser ud til, at installationen af ubuntu restricted extras har haft en god indvirkning. Jeg vender tilbage, hvis der viser sig alligevel at være problemer.
Tak for hjælpen.
Tak for hjælpen.