Miraklet skete, jeg fik forbindelse til min mobiltelefon i programmet multisync, jeg kan hente nye aftaler fra telefonen, men de nye aftaler, jeg har lavet i kalenderen, bliver ikke opdaterede i telefonen. Det var netop det der var meningen, da jeg så kan få remindere i mobilen.
Er der nogen, der har en løsning
sync mellem evolution og mobiltelefon w800i
-
- Geografisk sted: Vesterbro
Re: sync mellem evolution og mobiltelefon w800i
Ubuntu 12.10:
Dell XPS M1530
Video: nVidia (GeForce 8400M GS/driver nVidia)
Trådløst kort: Intel 3945ABG
Lexmark 305S: Printer/Scanner
Ubuntu 13.04
Vision Notebook NB569 - (købt uden OS)
Video: ATI Radeon HD5650
Trådløst kort: Atheros AR928X
Dell XPS M1530
Video: nVidia (GeForce 8400M GS/driver nVidia)
Trådløst kort: Intel 3945ABG
Ubuntu 13.04
Vision Notebook NB569 - (købt uden OS)
Video: ATI Radeon HD5650
Trådløst kort: Atheros AR928X
-
Re: sync mellem evolution og mobiltelefon w800i
jeg fandt ikke ud af noget ud fra ovenstående link, og nu virker multisync stort set ikke, jeg har eet forsøg hver gang jeg tilslutter telefonen, og den står i mange minutter indtil jeg må afbryde synkroniseringen.
Jeg har imidlertid fundet en hjemmeside, goosync, jeg havde bøvlet noget med scheduleworld forgæves, men goosync virker hvis man bruger googlekalender som mellemstation, Den er meget nem at sætte op, man kan vælge mellem et væld af telefoner på siden, og den sender selv opsætningen til telefonen, og den synkroniserer begge veje, så dennne løsning kan bruges, evolution synkroniserer jeg så med kitchensync, som også er nem at sætte op.
Det var dog smartere at undgå telefonudgifter for at synkronisere sin telefon, så jeg er stadig interesseret i en løsning
Jeg har imidlertid fundet en hjemmeside, goosync, jeg havde bøvlet noget med scheduleworld forgæves, men goosync virker hvis man bruger googlekalender som mellemstation, Den er meget nem at sætte op, man kan vælge mellem et væld af telefoner på siden, og den sender selv opsætningen til telefonen, og den synkroniserer begge veje, så dennne løsning kan bruges, evolution synkroniserer jeg så med kitchensync, som også er nem at sætte op.
Det var dog smartere at undgå telefonudgifter for at synkronisere sin telefon, så jeg er stadig interesseret i en løsning