problem med msn

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
snille

problem med msn

Indlæg af snille »

hej er helt ny bruger i ubuntu og syntes det er spændende jeg har installeret AMSN og hvis jeg vil skifte mit display billed i msn bliver skærmen sort med fire linier
tekst også skal jeg logge på ubuntu igen håber der er nogen som kan hjælpe
Wikzo
Geografisk sted: Århus N

Re: problem med msn

Indlæg af Wikzo »

Du kan også prøve Pidgin, som er installeret på Ubuntu. Jeg synes, det fungerer og ser meget bedre ud, og dér har jeg ingen problemer med mit avatarbillede :)
Billede
snille

Indlæg af snille »

jo tak for rådet men løser ligesom ikke mit problem kan jo stadig ikke skifte display billed i msn
Don S
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Indlæg af Don S »

Har du prøvet Pidgin? Det lyder lidt som om du går ud fra, at det er et generelt problem i Ubuntu, uden egentligt at have forsøgt andet end aMSN.

Jeg har ingen problemer med avatar i Pidgin, og kan varmt anbefale den, hvis man ikke har brug for avanceret farve-funktioner osv.
Billede

Billede Billede
snille

Indlæg af snille »

jamen jeg har ikke et problem med og bruge pidgin har godt nok ikke arbejdet så meget med det men kender jo msn fra windows og syntes det er et godt program har haft ubuntu installeret før og der virkede det fint men så havde jeg nogen problemer med windows og måtte starte forfra og så ved jeg ikke lige hvad der er gået galt er der ikke nogen som ved hvad man kan gøre
sådanUBUNTU
Geografisk sted: Valby

Indlæg af sådanUBUNTU »

Du kan også forsøge kopete (selvom det er KDE-baseret). Ellers:

Prøv at google den fejlmeddelelse der kommer (sort skærm med 4 linjer tekst), når du forsøger at skifte profilbillede. Det er sikkert alligevel, hvad folk på forummet ville gøre for at hjælpe dig :)
Ubuntu 8.10
IBM Thinkpad R50
snille

Indlæg af snille »

ja okay men k an ikke nå og se hvad der står den sorte skærm forsvinder hurtig og så kommer min login skærm så hvergang jeg prøver og skifte display billed bliver
jeg logget af
snille

Indlæg af snille »

har selv løst problemet ved og afinstall wine og instaler det igen
Kryptt
Geografisk sted: Randers omegn

Indlæg af Kryptt »

Brug emesene vis det kun er MSN man har.
aMSN er så aghhh.
Må tux være med dig..
Brugeravatar
Toddvarg
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Toddvarg »

snille skrev:hej er helt ny bruger i ubuntu og syntes det er spændende jeg har installeret AMSN og hvis jeg vil skifte mit display billed i msn bliver skærmen sort med fire linier
tekst også skal jeg logge på ubuntu igen håber der er nogen som kan hjælpe

Det virker som om det er en bug i ubuntu 8.04 der gør det. Jeg har oplevet det samme i amsn, da jeg skulle teste den for min datter. Jeg har sendt en rapport til ubuntu, så de ved om problemet. Har ikke nogen løsning på problemet, da amsn ikke er et program jeg bruger.
Ting tager tid

med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen