Hej hej...
Jeg er lidt af en nybegynder mht Ubuntu og Linux i det hele taget. Jeg har før haft installeret ubuntu men der var problemer med kernen og mit hardware, men det er rettet med den nye kerne... Wuhu! Men nok om det, det er ikke spørgsmålet.
1: Min evolution crasher hver eneste gang jeg får en mail, næsten uden undtagelse. Det virker som om den crasher X serveren. Jeg skal i hvert fald logge ind igen hver gang. Det er ved at blive mere end almindeligt irriterende, man får jo nogle mails i løbet af en dag.
2: Jeg har fremskaffet mig en version af Heroes 3 til linux. Og får den også installeret, men hver gang jeg prøver at spille det siger den der skal være mindst 5 MB fri plads og crasher. Hvilket ikke giver mening! Da der er mindst 30 GB... Jeg har prøvet at installere det på alle steder jeg kunne komme til, inkl den default'e men stadig samme besked...
Nogen der har haft disse problemer og kan hjælpe?!
Heroes 3 og Evolution
-
- Geografisk sted: Næver
Re: Heroes 3 og Evolution
Hej igen
Mail problemet blev løst ved ganske simpelt at skifte til tordenfuglen...
Men der er stadig problemet med Heroes III... ingen andre der har ideer?! Al hjælp med dette vil være super, da spil på linux platformen ellers er ret sparsom
/Bergsø
Mail problemet blev løst ved ganske simpelt at skifte til tordenfuglen...
Men der er stadig problemet med Heroes III... ingen andre der har ideer?! Al hjælp med dette vil være super, da spil på linux platformen ellers er ret sparsom
/Bergsø
-
- Geografisk sted: Køge
Re: Heroes 3 og Evolution
Heroes 3 bruger en gammel Loki installer, hvilket ikke rigtig virker på nyer Linux OS. Da loki er gået konkurs for nogen år tilbage er der ikke så meget du kan gøre.
Men prøv at søg det internationale forum for at hacke loki installer - jeg har set nogen lange guides til andre spil der bruger loki installer.
Du kan også checke om der en patch derude for Heroes 3.
Men prøv at søg det internationale forum for at hacke loki installer - jeg har set nogen lange guides til andre spil der bruger loki installer.
Du kan også checke om der en patch derude for Heroes 3.