Jeg undskylder på forhånd, fordi det måske ikke er helt fair (eller velset?) at stille Mythbuntu-spørgsmål i dette forum, men jeg er lidt i knibe. Jeg har forsøgt at spørge på Mythbuntu.org, men kunne ikke bruge svaret til noget.
Sagen er den, at jeg forsøger at sætte Mythbuntu op til modtagelse af Stofas digitale spejl.
Mit gamle Winfast analoge TV-kort bliver glimrende genkendt af systemet, mens mit digitale Cinergy-C kort er ukendt.
Har nogen fundet de korrekte drivere, samt kan give et par hints til hvordan man installerer/konfigurerer dem ?
wyron
Mythbuntu på Terratec Cinergy C-kort
-
- Geografisk sted: Valby
Re: Mythbuntu på Terratec Cinergy C-kort
Jeg tror, du bør forsøge at spørge i deciderede myth-forums (gerne på engelsk). Måske sidder der en i dette forum med et svar, men det er meget specifikt, så du har større chance på sådanne forums.
God jagt...
PS. I øvrigt spændende projekt du har gang i dér! Kan du ikke lave en blog med dine erfaringer? Overvejer selv en digital mythTV-boks en gang i fremtiden...
God jagt...
PS. I øvrigt spændende projekt du har gang i dér! Kan du ikke lave en blog med dine erfaringer? Overvejer selv en digital mythTV-boks en gang i fremtiden...
Ubuntu 8.10
IBM Thinkpad R50
IBM Thinkpad R50
-
hey har du fået kortet til at virke eller fundet nogle der har?
-
Desværre!
Projektet ligger stille for øjeblikket.
Boxen kører Winblows med kortets medfølgende drivere, og fungerer faktisk rimeligt.
Sørgeligt, men sådan er det. . . .
Projektet ligger stille for øjeblikket.
Boxen kører Winblows med kortets medfølgende drivere, og fungerer faktisk rimeligt.
Sørgeligt, men sådan er det. . . .
-
okay det var da en skam.
kunne være man skulle prøve et andet kort.
kunne være man skulle prøve et andet kort.