Kan det virkeligt passe at det hele bare kører ved en ren installation??
Jeg har ikke fundet noget der ikke virkede endnu
Flash røg ind let og elegant, da jeg var på den første flash-side og skulle installere pluggin'en. Jeg tror sku jeg er forelsket gg
8.04 på lenovo/ibm T61
-
- Geografisk sted: Fredericia
8.04 på lenovo/ibm T61
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: 8.04 på lenovo/ibm T61
jeg er også meget tilfreds med 8.04 lts ,jeg har også kørt ren indstallation og alt kører perfekt på en acer aspire 5100
fra maj 2007 , jeg har heller ikke set så meget som skyggen af de flash og plugins problemer som der bliver
skrevet så meget om herinde , også trådløs og webcam virker . ( og min printer , se indlæg )
jeg har dog lidt vrøvl med mit grafikkort , som giver små hakker i et par spil , men det løser sig jo nok .
ps: så ku du ikke vente længere med 8.04 he he , jeg formoder at du kørte 7.10 indtil nu , ( teksten ved dit navn )
fra maj 2007 , jeg har heller ikke set så meget som skyggen af de flash og plugins problemer som der bliver
skrevet så meget om herinde , også trådløs og webcam virker . ( og min printer , se indlæg )
jeg har dog lidt vrøvl med mit grafikkort , som giver små hakker i et par spil , men det løser sig jo nok .
ps: så ku du ikke vente længere med 8.04 he he , jeg formoder at du kørte 7.10 indtil nu , ( teksten ved dit navn )
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Fredericia
gør jeg stadig - har installeret det på en separat partition.
Min erfaring med mig selv er at jeg altid gør et eller andet dumt på en ny installation - og så er det rart at have en virkende en liggende.
Fejl 40 er et helvede at udrydde
Min erfaring med mig selv er at jeg altid gør et eller andet dumt på en ny installation - og så er det rart at have en virkende en liggende.
Fejl 40 er et helvede at udrydde
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
Kører LTS udgaverne.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
ha ha , den med fejl 40 kender jeg alt for godt , blev det så en 32 eller 64 bit udgave ?
Med venlig hilsen Christian