Hej herinde
I håb om lidt hjælp så kommer jeg lige med min nødhjælp...
Efter har opgraderet til hardy er min pc bare blevet total sløv...Når jeg skal åben firefox f.eks. kan jeg vente 30-45 sec. og det gælder alle programmer....
Min mistanke går lidt på om min pc har opdateret alt....kan nemlig se der er kommet nogle opdatering til et eller andet..men den kan jeg ikke hente....
Hvad kan jeg gøre for at min pc køre normalt igen ?
Sløv pc efter opgradering
-
- Geografisk sted: Ebeltoft, Danmark
Re: Sløv pc efter opgradering
Jeg ved ikke, hvordan du løser dit problem, men jeg står selv i nogenlunde samme situation.
Så, jeg vil bare høre: opgraderede du din eksisterende Ubuntu-installation eller formaterede du og startede påny? Jeg har nemlig en mistanke om opgradering til Hardy Heron. Det var det, jeg selv gjorde.
~ intEx
Så, jeg vil bare høre: opgraderede du din eksisterende Ubuntu-installation eller formaterede du og startede påny? Jeg har nemlig en mistanke om opgradering til Hardy Heron. Det var det, jeg selv gjorde.
~ intEx
"Computers are like airconditioning systems:
-They become useless when you open Windows."
-They become useless when you open Windows."
-
Re: Sløv pc efter opgradering
Jeg opgraderet....Men kan så se der er andre der har ligne problemer.....
Vil sku gerne have have det virkede lige som før...gider ikke til at installere på ny for at se om det virke...for hvis det ikke virker er det noget tis
Vil sku gerne have have det virkede lige som før...gider ikke til at installere på ny for at se om det virke...for hvis det ikke virker er det noget tis