Thunderbird anmod om kvittering...

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
buddig
Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus

Thunderbird anmod om kvittering...

Indlæg af buddig »

Min kone bruger Thunderbird i Ubuntu 14.04, men kan ikke få "anmod om kvittering" til at fungere.
Når når hun skriver en mail og vælger Valgmuligheder > kvittering og sender den til mig,
bliver jeg ikke spurgt om kvittering.
Nogen løsningsforslag?
På forhånd tak for hjælp.
// Henning
Ivan
Geografisk sted: Rudkøbing

Re: Thunderbird anmod om kvittering...

Indlæg af Ivan »

Er du sikker på at du ikke har slået det fra, altså så du ikke skal sende kvittering hvis du modtager mail hvor det er "krævet" (det er nemlig en af de mest positive indstillinger man kan lave)
NB hvis du bruger Thunderbird som modtager er det Rediger > Indstillinger (eller hvor indstillinger måtte være hvis man ikke bruger samme opsætning som mig) > Avanceret > Generelt > kvitteringer
Arch på Toshiba Satellite C660-1NT og Acer Aspire One 532h
Manjaro på hjemmerullet pc.
buddig

Indlæg af buddig »

Jeg bruger webmail hos one.com, og der kan jeg slet ikke finde noget om kvittering,
når jeg skriver eller modtager mail, så måske er det slået fra der.
I det gamle webmail (squirrelmail) som one.com lige har lukket ned, kunne jeg vælge,
om jeg ville have kvittering ved modtagelse eller efter læsning af mailen.

Når det kan slås fra hos modtagere, så er det måske en bedre ide at bede modtageren om svar i den sendte tekst.
Tak for svaret.
// Henning
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Ja, det er ikke alle mail klienter der undersøtter kviteringer og det kan slåes fra eller godkendes fra gang til gang så det er ikke noget man kan regne med.
buddig

Indlæg af buddig »

Min mailklient reagerer ikke på "Anmod om kvittering"
Jeg sendte en mail til min private mail fra Outlook på arbejdet og anmodede om kvittering.
Outlook svarede noget i retning af, at mailen var sendt, men modtagerens server ikke understøtter svar.
// Henning