Empathy virker ikke som før efter jeg installerede 14.04LTS

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Spotten
IRC nickname: Sp0t
Geografisk sted: Jamaica

Empathy virker ikke som før efter jeg installerede 14.04LTS

Indlæg af Spotten »

Hej.

Efter jeg geninstallerede mit 12.04LTS 64 bit med 14.04LTS 64 bit, kan jeg ikke få Empathy til at virke.

Før tilføjede jeg blot en Windows live konti og skrev mine oplysninger, men da jeg prøvede dette efter geninstallationen, så ville den ikke logge ind og det endte med jeg måtte ind og lave ny kode, men efter jeg lavede ny kode virker det stadig ikke, den siger noget med "serverfejl".

Jeg har ladet mig fortælle Skype har overtaget MSN, ved dog ikke om det passer? Men installerede Skype, og så vidt jeg kan se er der ingen mulighed for at få mine MSN kontakter igen via skype (Bruger ikke samme login på skype som på MSN).

En anden ting som irritere mig, når jeg trykker "F4" i Empathy, så burde min "Accounts" komme frem, men det gør den ikke, den eneste måde jeg kan få account frem (ikke til at redigere i), er via terminalen og koden "empathy-accounts".

Noger der ved hvordan jeg fikser den?

Har desværre ikke mine MSN kontakters E-mail, så hvis jeg ikke får fikset dette så mister jeg kontakter for de sidste 20år!! :(

På forhånd tak.
MB : Asus Sabertooth Z77
CPU : Intel Core I7 2600K+ 3,4GHz 8Mb L3
RAM : 4x4GB Corsair DDR3 1600MHz
HDD : LAGER : 1x1TB WD Extern USB 7200rpm + SYSTEM 1 x 180GB Corsair Force 3 Series SSD SATA6 550MB/sek
GFX : MSI 7900GT 512MB GDDR3 (Passivt Kølet)
Case : Lian Li PC-V1100 Plus
PSU : Corsair Professionel Series Gold AX1200
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Empathy virker ikke som før efter jeg installerede 14.04

Indlæg af AJenbo »

Hvis ikke du skriver den fulde fejlbesked er det ikke til megen hjælp for os.

Ja Windows Live Messenser er lukket og alt indhold flyttet til skype. Du skal self. bruge din MSN konto når du logger ind på Skype for at få adgang til dit indhold fra den konto. Jeg tror også de har fået nogle værktøjer til at flytte eller sammenlægge ens konto data. Prøv at kigge lidt på deres hjemmeside eller Windows klienten.

Husk at tage backup af vigtig data og hvis du overlader det til et firma kan de jo styre adgangen til din data som de finder det passende.
Spotten

Indlæg af Spotten »

AJenbo skrev:Hvis ikke du skriver den fulde fejlbesked er det ikke til megen hjælp for os.

Ja Windows Live Messenser er lukket og alt indhold flyttet til skype. Du skal self. bruge din MSN konto når du logger ind på Skype for at få adgang til dit indhold fra den konto. Jeg tror også de har fået nogle værktøjer til at flytte eller sammenlægge ens konto data. Prøv at kigge lidt på deres hjemmeside eller Windows klienten.

Husk at tage backup af vigtig data og hvis du overlader det til et firma kan de jo styre adgangen til din data som de finder det passende.

Det bliver svært eftersom det INGEN fejlmeddelse kommer! Jeg kan sagtens se Empathy, og bruge det, sådan da, men alle mine kontakter der var der før jeg geninstallerede, er nu PIST VÆK! :(

Der sker blot ingenting når jeg trykker på "Konti" i Empathy, som skrevet kan jeg KUN tilgå det via terminal med kommandoen "empathy-accounts", men denne er ikke til at redigere i! :(

Hvis alt indhold er flyttet til skype, hvordan tilgår jeg så mine MSN kontakter via skype? Jeg har lige installeret skype da jeg læste om nogle andre der havde samme problem, men det hjalp intet.

Hvordan logger jeg ind på min MSN konto via skype?! Kan ikke se nogen mulighed for dette i skype programmet?

Hvis hjemmeside vil du have jeg kigger på, skypes eller Empathys? Og kender du disse adresser? Tak.

Jeg havde ingen mulighed for at tage backup da jeg ikke kunne tilgå systemet, jeg håbede på at Empathy selv kunne huske disse info's som så vidt jeg ved burde ligge i min /home mappe som jo ikke blev formateret, men kun mounted.

Så ja, det må jeg gøre når det virker igen, tage backup af det, hvis jeg får det til at virke igen! :)

Håber nogen kan hjælpe mig med dette problem da jeg ikke ønsker at miste alle mine kontakter! :)

På forhånd tak! :)

Fik denne frem: Billede

Er det fordi den forbinder til en server der ikke eksistere længere, eller?
HDD : LAGER : 1x1TB WD Extern USB 7200rpm + SYSTEM 1 x 180GB Corsair Force 3 Series SSD SATA6 550MB/sek
Spotten

Indlæg af Spotten »

Nå, fik den til at virke igen! :) Skiftede password på MSN's side, så har åbenbart skrevet den forkerte kode ned! :D

EDIT: Kan dog stadig ikke få min "konti" i Empathy frem ved at trykke F4, går ud fra det må være en generel fejl?