Hej Bestyrelse / redaktører / og web-folk (så har jeg vist ikke glemt nogen...)
Hvordan gør vi rent praktisk med generalforsamlingen? Skal vi lave en wiki-side et sted, med kandidater, forslag osv. Eller er det lettere at oprette f.eks. en forum-post og så løbende opdatere den, efterhånden som folk melder sig og der indløber forslag?
Andre forslag?
Er der andet vi skal huske - opreklamering osv.?
mvh.
Søren
Generalforsamling praktisk
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
-
- Forfatter
- IRC nickname: sbc
- Geografisk sted: Odense
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Generalforsamling praktisk
Jeg skal have lavet regnskabet. Der er så lige en synopsis, som skal afleveres næste onsdag, og næste torsdag kan jeg næppe regne, da det er sidste dag på HF
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Generalforsamling praktisk
Jeg tror et forum indlæg vil være ok, det er jo ikke så omfattende det der skal skrives