Kan i have en god jul i Ubuntu-land
https://www.google.dk/search?q=ubuntu+jul&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=NRS4UsOrHab14QSfwoCgBA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1309&bih=716#q=christmas+jul+ubuntu&safe=off&tbm=isch&imgdii=_
God jul
-
- IRC nickname: Martinjo84
Re: God jul
I lige måde
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Jo tak og i lige måde. Jeg har også ændret lidt på forums forside i anledning af julen.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: How to be me
Christian.Arvai skrev:Jo tak og i lige måde. Jeg har også ændret lidt på forums forside i anledning af julen.
*Smukt*
Når lejligheden byder sig.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
God jul til alle
-
- Geografisk sted: Fredericia
i lige måde ... og en tålelig 1. nytårsdag
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
-
- Forfatter
- IRC nickname: LinuxMor
- Geografisk sted: Hadsten
-
- Admin
- IRC nickname: nicky
- Geografisk sted: 192.168.20.42
Rigtig god jul til alle
-
- Geografisk sted: Varde
Herfra skal der også lyde en god jul og et godt nytår til Jer alle her på forumet.
Jeg har ikke været ret aktiv med at komme med gode råd til de mange spørgsmål der har været her inde i det forgangne år, det er dog heller ikke min stærke side. Men jeg har læst de fleste af indlægne og nydt den hjælpsomhed der er her.
Jeg syntes det er prisværdigt at det her forum er understøttet af nogle ildsjæle der bruger meget af deres fritid på at hjælpe andre med deres Ubuntu spørgsmål. Rigtig stor tak til Jer og jeg håber at I også er med her inde i det nye år.
Pas på Jer selv og jeres familie alle sammen og hav nogle rigtige gode juledage med Jeres kære.
Glædelig jul
Jeg har ikke været ret aktiv med at komme med gode råd til de mange spørgsmål der har været her inde i det forgangne år, det er dog heller ikke min stærke side. Men jeg har læst de fleste af indlægne og nydt den hjælpsomhed der er her.
Jeg syntes det er prisværdigt at det her forum er understøttet af nogle ildsjæle der bruger meget af deres fritid på at hjælpe andre med deres Ubuntu spørgsmål. Rigtig stor tak til Jer og jeg håber at I også er med her inde i det nye år.
Pas på Jer selv og jeres familie alle sammen og hav nogle rigtige gode juledage med Jeres kære.
Glædelig jul
UBUNTU 22.04 på ToshibaSATELLITE-Z830-10W