Tilbage

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Brugeravatar
leifjoha
Indlæg: 215
Tilmeldt: 26. okt 2013, 13:37
Geografisk sted: Haderslev

Tilbage

Indlæg af leifjoha »

Advarsel - nu er den gamle tilbage igen.

Jeg havde lidt problemer med dobbelt boot - på windows siden lå arbejdsprogrammerne - på Ubuntu siden lå det eksperimentelle - legesiden. Ialt 3 gange er det lykkedes at smadre Ubuntu men hver gang reddede jeg Windows siden med hjælp fra jer rare mennesker.

Så nu var det nok. Med nødtvungen tilladelse fra overkommandoen har jeg købt en ny men gammel labtop på DBA , den er rent faktisk bedre end min Windows labtop og nu er jeg på vej med Ubuntu helt og alene.

Så nu skal jeg snart have hjælp igen - tak

Leif
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Tilbage

Indlæg af Jimmyfj »

Hej Leifjoha

Jamen velkommen tilbage da :D Og husk nu at være lidt god ved overkommandoen for den ekstrabevilling der :P

Start med at skrive specs på din nye laptop, så vi har noget at gå ud fra, når du har brug for assistance 8-) Specs gør det en del nemmere at skyde sig ind på en løsning - Specs, samt hvilken version af Ubuntu/Ubuntu-variant du installerer.

Hørte forresten en udsendelse på "Pladderballe Nærradio" om, at det, efter sigende, skulle være yderst vanskeligt at smadre Ubuntu GNU/Linux, men jeg tror også de talte om, at de havde problemer med at nedlægge Ubuntu 3.33 Chantching Charlie.


Velkommen tilbage
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500