Jeg mangler hjælp til at få justeret min pc og philips (router) snb 5600 og KNetworkManager 0.2. samt Kubuntu 7.10
Når jeg prøver med wep (kan ikke se hvor det er man justere/laver wap krypteringen på pcen)så er det endnu ikke lykkes mig at få lavet kryptereringen og heller ikke så det kun er min pc der kan bruge mit net, 8/1 mb tdc via tlf stikket (havde også svært ved det via xp home og netadgang via tv stikket med en motorola sbg 900)
Har prøvet men, på et tidspunkt hvis jeg f.eks har prøvet i måske 20 min (uden held) så kan der ske det, at jeg kun kan se iconet der indikerer at jeg bruger ethernet(kabel) og jeg kan ikke få vist det trådløse net og hvilken net der er i nærheden
Iøvrigt har jeg ikke nogen dataer/info på wep/wap. ESSID(kun standard,som er philips) og trådløs nøgle/key som gør at der kun er adgang mellem min pc og min router og til mit net, på samme måde som da jeg havde telia stofa net!!!! (Der var der papir med med wep & ESSID Dataer)
Bestilte ikke trådløs net,havde en trådløs router,ville selv installerer
det hele istedet for at bruge ca 700kr for at for at få installeret (5 min) og ca 1500kr incl justering af pc og router(som skal være købt hos tdc før de vil røre den!)(justering også ca 5 min hvis man ved hvad man laver/kan finde ud af det og det kan jeg ikke)
HJÆLP Justering/kryptering af pc & Router
-
- Geografisk sted: Ny assens kommune