Mobil suite og ubuntu

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Teddy

Mobil suite og ubuntu

Indlæg af Teddy »

Har fået mig en samsung mobilos og ville jo rigtig gerne kunne overføre nogle ting via usb til den..

Nogle det er lykkedes for at installere samsung pc suite eller andet mobil udstyr??
jobr

Re: Mobil suite og ubuntu

Indlæg af jobr »

Teddy skrev:Har fået mig en samsung mobilos og ville jo rigtig gerne kunne overføre nogle ting via usb til den..

Nogle det er lykkedes for at installere samsung pc suite eller andet mobil udstyr??

nu må du spænde hjelmen og tage dig lidt sammen, hvis du ønsker hjem på et forum så må du i det mindste fortælle os hvilken specifik telefon du har, hvilket output dmesg giver dig når du sætter den til og ligende.

Ellers har man jo ikke en chance!
Teddy

Mobil suite og ubuntu

Indlæg af Teddy »

sikke et humør..

Er en samsung L760 og der sker intet når jeg sætter den til:-S
eitreach
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Mobil suite og ubuntu

Indlæg af eitreach »

jobr skrev:
Teddy skrev:Har fået mig en samsung mobilos og ville jo rigtig gerne kunne overføre nogle ting via usb til den..

nu må du spænde hjelmen og tage dig lidt sammen, hvis du ønsker hjem på et forum så må du i det mindste fortælle os hvilken specifik telefon du har, hvilket output dmesg giver dig når du sætter den til og ligende.

Ellers har man jo ikke en chance!

Slap dog af, menneske. Du har en skræmmende tendens til at være hamrende negativ og ikke mindst nedladende, hvilket ærlig talt ikke hører til her.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393