Manglende Lyd og Netværk icon i system baren Xubuntu 12.10

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Ulrik85
Geografisk sted: Vanløse

Manglende Lyd og Netværk icon i system baren Xubuntu 12.10

Indlæg af Ulrik85 »

Hej.

I min system bar i mit XFCE desktop er mit icon for lyd og netværk forsvundet :(
Både lyd og wlan virker dog stadig. men det betyder dog at jeg ikke rigtig kan konfigurer mit netværk pt.

Jeg har prøvet at genem går alle de indstillinger som paneler at gøre, men jeg har stadig ikke fundet en løsning.

Håber at der er en venlig sjæl, som han hjælpe mig, så jeg slipper for reinstall :)
bluebird
Geografisk sted: Aalborg

Re: Manglende Lyd og Netværk icon i system baren Xubuntu 12.

Indlæg af bluebird »

Jeg kører godt nok Xubuntu 12.04, men jeg går ud fra, at følgende metode også virker, når vi snakker 12.10:

Højreklik på topbjælken > "Panel" > "Tilføj nye elementer" > "Indikator-plugin" > "Tilføj" > "Luk". Herefter er det bare at flytte og fjerne ikoner efter behov.

Bluebird
Ulrik85
Geografisk sted: Vanløse

Re: Manglende Lyd og Netværk icon i system baren Xubuntu 12.

Indlæg af Ulrik85 »

Hej Bluebird.

Hvis jeg går ind i Panel -> Panel indstillinger -> vælger fanen "elementer" er der et punkt som hedder "Påmindelsesområde" som er den blok/element hvor iconerne bliver vist. går man ind i indstillingerne på denne blok så kan jeg ikke se hverken lyd eller netværk-manager. (Se vedhæftede billeder)

Så mit bud er at denne blok/element "Påmindelsesområde" mangler noget, men er der nogle der ved hvor dan man fixer det ?

Vh Ulrik
Vedhæftede filer
Påmindelsesområde_001.png
Påmindelsesområde_001.png (46.23 KiB) Vist 235 gange
Panel_002.png
Panel_002.png (49.88 KiB) Vist 235 gange