mine drenge ku godt se det fede i at far også brugte Steam så vi ku spille spil mod hinanden !
jeg vil så forsøge at instalerer det !
jeg leder i softvarecenter men der er det ikke !
jeg finder så frem til det på Steam's hjemmeside ... jeg downloader det .... men jeg er ikke erfaren i Linux/Ubuntu overhovedet..... men jeg ved dog godt at det ku være en go ide at højre klikke på det jeg har downloadet !
se nu kommer der en box der Bla. foreslår at jeg " Åbn med GDebi pakkeinstalleringsprogram " og det lød jo som et godt forslag !!!!!
men nu skriver den så " FEJL : Forkert arkitektur >>i386<< "..... og det er så der jeg er nu ...
jeg kører "Ubuntu 10.04 LTS - Lucid Lynx - udgivet april 2010 og understøttet indtil april 2013 "
ka det skyldes at det er 64 bit jeg kører ? ? ? ?
er der nogle der ka komme med gode forslag ???
til hvordan jeg får dette til kørende
PFT. Flemming
Steam til ubuntu !
-
- Geografisk sted: Mors
Steam til ubuntu !
Jeg syntes at jødeharpe er et MEGET overset instrument
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Steam til ubuntu !
Den er i software center, men ikke til 10.04. Du skal installere 12.04 LTS eller 12.10 for at det skal være officielt understøttet.
http://www.omgubuntu.co.uk/2013/02/steam-added-to-ubuntu-software-center-celebrates-with-big-sale
Måske kan man google sig til en workaround, hvis du er interesseret i at blive på 10.04, men jeg vil tro det fungerer bedre på de understøttede platforme (altså fra og med 12.04).
http://www.omgubuntu.co.uk/2013/02/steam-added-to-ubuntu-software-center-celebrates-with-big-sale
Måske kan man google sig til en workaround, hvis du er interesseret i at blive på 10.04, men jeg vil tro det fungerer bedre på de understøttede platforme (altså fra og med 12.04).
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Nogle af spillene vil også kun fungere ordentligt med de drivere der findes i 12.*, har du nvidia vil jeg samtidig råde dig til at vælge 310 driveren.
Hvis du ikke bryder dig om brugerfladen i 12.* tror jeg det er lettere at tilpasse ubuntu til noget du kan lide en det vil være at få steam til at køre på en ældre udgave
Hvis du ikke bryder dig om brugerfladen i 12.* tror jeg det er lettere at tilpasse ubuntu til noget du kan lide en det vil være at få steam til at køre på en ældre udgave
-
- Geografisk sted: Mors
Nååårrr.. derfor !
tak til jer begge
Flemming
tak til jer begge
Flemming
Jeg syntes at jødeharpe er et MEGET overset instrument