Nu fungere java tydeligvis ikke optimalt, men hvad problemet er kan jeg ikke gennemskue. Når jeg prøver at gå ind på netbank starter det som det skal
- danske bank 1.jpg (70.91 KiB) Vist 1173 gange
Og næste del af processen funger også
- danske bank 2 cen.jpg (158.36 KiB) Vist 1173 gange
Problem bliver tydelig når jeg trykker log på, så kommer jeg til denne side
- danske bank 3.jpg (34.09 KiB) Vist 1173 gange
Jeg har checker med danske bank support og de fortæller at banken oppfatter det som om jeg prøver at logge ind, men registerer det som fejl, på en eller anden måde. Jeg kan logge ind med windows, hvad jeg absolut ikke bryder mig om. Teknikerene sagde at det kunde være en java fejl og ikke nødvendigvis en ubuntu fejl. De forslog at jeg renset ud i all java og installeret den igen. Jeg brugte denne kode som Christianhar lavet [url][/url]
Kode: Vælg alt
sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get purge -y openjdk-6-jre openjdk-6-jre-lib openjdk-6-doc openjdk-7-jre openjdk-7-jre-lib openjdk-7-doc sun-java6-jdk sun-java6-bin sun-java6-fonts sun-java6-jre sun-java6-plugin sun-java7-jdk sun-java7-bin sun-java7-fonts sun-java7-jre sun-java7-plugin icedtea-plugin && sudo apt-get autoremove ; sudo apt-get update -y && sudo add-apt-repository ppa:webupd8team/java && sudo apt-get update && sudo mkdir -p /usr/lib/mozilla/plugins && sudo apt-get install oracle-java8-installer
men det hjalp ikke. Det eneste som er forskel siden sidst den fungerede, er at jeg bruge sun-java8 (det er vel hvad oracle-java8-installer betyder) istedet for sun-java7, tror jeg