google eart

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Torben Sonne
IRC nickname: samarit
Geografisk sted: Præstø

google eart

Indlæg af Torben Sonne »

nu har jeg prøvet at få google earth ind flere gange men jeg tror ikke at jeg helt forsår metoden med deb filer osv. nogle der har et bedre link herinde. jeg har prøvet 2 forskellige måder i terminal men de ser ikke ud til at virke
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: google eart

Indlæg af Christian.Arvai »

Det burde være ret nemt - Hent .deb-filen fra http://www.google.com/earth/download/ge/agree.html , og dobbeltklik på den. Resten skulle gerne gå helt af sig selv.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Torben Sonne

Indlæg af Torben Sonne »

ja men det er det også men jeg ville gerne at der kom en "icon" i opstarter og det fik jeg heller ikke denne gang.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Hvilket skrivebords miljø bruger du? Jeg har lige prøvet at installere det via .deb fra deres side i standart Ubuntu 12.10, der efter kunne jeg sagtens søge den frem i start panelet og låse den til docken i siden af skærmen.
Torben Sonne

Indlæg af Torben Sonne »

det ved jeg faktis ikke jeg har ubuntu 12,04 kørende og har ikke foretaget mig noget så det er hvad der er instaleret fra cd.
Torben Sonne

Indlæg af Torben Sonne »

KORS HVOR HAR JEG GLEMT MEGET FRA SIDST JEG LEGEDE MED UBUNTU. tak for hjælpen det var hvad der manglede.