Tøm . trash

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Teddy

Tøm . trash

Indlæg af Teddy »

Har lige fundet ud af der ligger en masse gammelt slettet i .trash folder. kan man ikk undgå ting bliver flyttet dertil, men bliver flyttet til papirkurven og slettet permanent når du tømmer den??
Wrapper
Geografisk sted: Århus, Denmark

Tøm . trash

Indlæg af Wrapper »

Hos mig er .Trash min papirskurv som standard...
Billede

Billede
Teddy

Tøm . trash

Indlæg af Teddy »

Wrapper skrev:Hos mig er .Trash min papirskurv som standard...

her da ligger alle filer sig i .trash og selv om jeg tømmer papirkurv bliver de ikk slettet
sådanUBUNTU
Geografisk sted: Valby

Tøm . trash

Indlæg af sådanUBUNTU »

Hvis der er større filer, jeg er sikker på, jeg ikke vil fortryde at slette, plejer jeg at taste shift+delete. Så slettes filerne i stedet for at blive flyttet til papirkurven. Det går lidt hurtigere og skaber plads på disken.

Men lad være med at gøre det til en fast vane. Lige pludselig fortryder man sin heftige brug af shift-tasten, og så er det for sent :). Tro mig på mit ord...
:shock:
Teddy

Tøm . trash

Indlæg af Teddy »

sådanUBUNTU skrev:Hvis der er større filer, jeg er sikker på, jeg ikke vil fortryde at slette, plejer jeg at taste shift+delete. Så slettes filerne i stedet for at blive flyttet til papirkurven. Det går lidt hurtigere og skaber plads på disken.

Men lad være med at gøre det til en fast vane. Lige pludselig fortryder man sin heftige brug af shift-tasten, og så er det for sent :). Tro mig på mit ord...
:shock:

det tvivler jeg ikk på
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Tøm . trash

Indlæg af Artificial Intelligence »

Hver opmærksom på at filer/mapper du ikke ejer (permissions) kan ikke slettes med den normale metode.