Hej
jeg har installeret Ubuntu 12.04 på min nye Asus (A55A-SX092V), det virker og ser fint ud.
”Ubuntu installations guide, trin for tin” er rigtig god ”at have ved hånden”.
I guiden står:
Denne guide er beskrevet med stierne i Ubuntu Classic (Gnome skrivebordmiljøet), så hvis man allerede har installeret hardwaredrivere og kører med Unity
Skal man lige genstarte og vælge Ubuntu Classic ved nyt login, så skrivebordet ser sådan her ud
Jeg har genstarted, men kan ikke se hvor man vælger Classic !, kan nogle hjælpe ?
Jeg vil meget gerne af med de store ikoner i venstre side og tilbage til Classic.
Uffe
Fra 'Unity til Classic' ???
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Fra 'Unity til Classic' ???
Jeg er ikke sikker på at det er med i 12.04. Du kan installere Gnome3 med denne kommando:
Der er lidt ændringer med scollbar og menulinien i Gnome3 (og i Unity), men det kan jeg også hjælpe med, hvis du gerne vil have det ændret.
Kode: Vælg alt
sudo apt-get install -y gnome-panel
Der er lidt ændringer med scollbar og menulinien i Gnome3 (og i Unity), men det kan jeg også hjælpe med, hvis du gerne vil have det ændret.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: How to be me
Ellers skal du klikke på det lille Ubuntu-symbol der er i højre hjørne der hvor du skriver dit logind ved opstart eller hvis du logger ud og vil ind igen.
Når lejligheden byder sig.
-
Hej Christian
Jeg har udført din kommando, Gnomer3.
Men hvad gør jeg så? jeg kan ikke se det har ændret noget.
Men du skal have tak -Uffe
Jeg har udført din kommando, Gnomer3.
Men hvad gør jeg så? jeg kan ikke se det har ændret noget.
Men du skal have tak -Uffe
Med venlig hilsen
Uffe
Uffe
-
OK så er den der.
Alt er nu ved det gamle, du skal have tak.
Uffe
Alt er nu ved det gamle, du skal have tak.
Uffe
Med venlig hilsen
Uffe
Uffe