Jeg kan så tilføje, at jeg i dag har været i Danske Banks Netbank med FireFox 15.0.1 uden problemer incl. betalingsgodkendelse.
DB har også fjernet beskeden med problemer ved brug af FireFox ... dvs. DB har fikset problemet, der må tilskrives at et eller andet i deres ende i kombination med FireFox i kundeenden har givet problemer - hvad det så end har været.
Og ja, TitanusEramius poppet er det og iflg. supporteren er det nye design i Netbank en afledning af, at præsentationen skal være (ca.) ens på flere platforme (mobil, tablet, PC mv.).
Men man kan ikke engang udprinte et kontoudtog uden at det ser rent forfærdeligt ud
BTW: Jeg har eksperimenteret med at installere Kubuntu 12.04 på et ScanDisk cat. 6 (30 MB/s) SD card og det er gået forrygende godt ... så det bliver fremtiden her på matriklen til Netbank brug.
Så kan man bare boot på det når der skal rodes med Netbank og eller lade det ligge i skuffen.
Det løser selvfølgelig ikke problemerne med at "softwaren forældes" ... fx har jeg en Android 1.6, hvor DB Netbank-applikation nu går ud og forkynder at den løsning stopper med at fungere her medio oktober ... så jeg skal opdatere til et nyere Android OS ... hvilket så ikke er en option på den aktuelle hardware ... dvs. ud og købe en ny Android eller undvære en fungerende DB Netbank-applikation
Det er en skrue uden ende ... ligesom det er mit indtryk, at Ubuntu/Kubuntu har det med for hver versionsopgradering lige at suge en anelse mere kraft ud af laptop'en, så der efterhånden skal ny hardware til med års mellemrum
PS: Skal lige finde knappen til at markere tråden som løst
Edit: ... Nå den knap kan jeg så ikke lige finde