Hej
Efter at jeg har opgraderet til 12.04 (fra 11.10), så oplever jeg div. "små"problemer:
Vinduer er nu grupperede, således at f.eks. 3 term vinduer vises som et og for at vælge et andet skal musen eller piletaster bruges, hvis man da ikke bladrer baglæns og vælger term gruppen igen (med alt-tab-shift),. Jeg kan nogenlunde få det til at opføre sig som på 11.10, hvis jeg piller i CompizConfig settings manager, men ikke helt, vinduerne er stadig grupperede. Er der andre måder at løse dette på?
Update-manager har det med at blive "låst" i unity, så jeg ikke kan klikke på den for at se, hvad der er af updates. Løsning? højreklikke og vælge quit, derefter søge UM frem igen. Hvordan kan det løses?
Gimp: helt generelt, så kan jeg ikke tabbe væk fra Gimp og så tilbage til det igen, dvs. har jeg en Firefox i fuld screen, og tabber fra Gimp til den, så kan jeg ikke tabbe tilbage til Gimp, næste program vises i stedet. Er der kun FF og Gimp åben, så kan jeg kun se FF, når jeg tabber. Specielt dette irriterer mig voldsomt, for det ødelægger i den grad min arbejdsrutiner... What to do?
Mvh
Kim
Div. problemer efter opgradering
-
Re: Div. problemer efter opgradering
Er der virkelig ingen, der har en ide til nogen af problematikkerne?
-
Re: Div. problemer efter opgradering
Luk bare denne sag som uløst...