Nu lidt sjov fra DIKU revyen:
Der er ting så som har en reference til Python og Django webframeworket, og lidt shell kodning:
" ... min kat den koder django, og når den indenterer, så gør den det med tabs!"
og
"se min lille cat | kill -9"
Bemærk at Bjarne Stoustrup er med (Ja, det er ham der har lavet C++ programmeringssproget) - noget af et scoop!
Enjoy
/Lars
topDatamat 0x1 - særudgave, DIKU revyen 2012
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
topDatamat 0x1 - særudgave, DIKU revyen 2012
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: topDatamat 0x1 - særudgave, DIKU revyen 2012
Tophumor
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: svip
Ubuntu bliver iøvrigt omtalt som en arabisk piratgruppe.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Jeg kan anbefale deres øvrige revy'er. De kan findes på Youtube, og er totalt sjove (hvis man fatter hvad de siger)
Med venlig hilsen Christian