Menu forsvundet
-
- Geografisk sted: Nørresundby
Menu forsvundet
Den øverste menu linie er forsvundet, jeg vil have den som den var fra standart men kan ikke finde ud af at få den komplet frem. Kun nogle underpunkter. Nogle der har løsningen på mit problem
Mvh. Nikolaj
-
Menu forsvundet
Kan du ikke højreklikke på bjælken i bunden og vælge Add Panel og sige den skal være "top". Ved ikke om det giver dig din original bjælke tilbage med menu punkterne og alt det der.
-
- Geografisk sted: Valby
Menu forsvundet
Det var da dumt gjort at slette det.
Du kan faktisk bygge den op fra bunden. Højreklik på det nederste panel. vælg nyt panel.
Træk panelet op i toppen.
Højreklik og "Tilføj til panel"
Træk ind i følgende rækkefølge. Højre til venstre
Afslut, Ur, Lydstyrke, Statusfelt, Programstartere (kommandoer: evolution, yelp, firefox), menulinje.
Fra højre til venstre placerer du hvert enkelt ikon, hvorefter du låser til panel.
Herefter lader du være med at slette bjælken
That's it! så reddede jeg forhåbentlig din røv.
Du kan faktisk bygge den op fra bunden. Højreklik på det nederste panel. vælg nyt panel.
Træk panelet op i toppen.
Højreklik og "Tilføj til panel"
Træk ind i følgende rækkefølge. Højre til venstre
Afslut, Ur, Lydstyrke, Statusfelt, Programstartere (kommandoer: evolution, yelp, firefox), menulinje.
Fra højre til venstre placerer du hvert enkelt ikon, hvorefter du låser til panel.
Herefter lader du være med at slette bjælken
That's it! så reddede jeg forhåbentlig din røv.
-
Menu forsvundet
Jeg kan ikke slette en eller anden config fil, så den opretter det automatisk. Den kan jo finde ud af det når man opretter en ny bruger.
Mvh. Nikolaj
-
Menu forsvundet
Prøv nu bare det jeg skrev til dig. Det tager 5 minutter højest og det virker...
-
Menu forsvundet
Tak, har fundet ud af hvilken jeg skulle vælge TAk. Det redede lige aftenen. Men er der enlig en fil der styrer det jeg snakkede om?
Mvh. Nikolaj
-
- Geografisk sted: Køge
Menu forsvundet
Jeg mener at man kan fjerne .gconf folder så hele ens Desktop nulstiller.
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Menu forsvundet
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
Menu forsvundet
Din guide var lige den jeg ledte efter, prøvede faktisk også inden jeg selv oprettede et emne. Men lykkes ikke særlig godt. Grunden til det er den optimale løsning. Er fordi jeg første forslag kommer der ikke bluetooth enheder oppe i hjørnet og lyd. Ved din kommer der det hele TAK
Mvh. Nikolaj
-
Menu forsvundet
super når det virker. Jeg vil huske din guide, der overflødiggjorde mine gode råd, eitreach
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Menu forsvundet
Jo flere råd jo bedre, synes jeg.. Hvis ét ikke virker, har man altid et alternativ.
Mht. manglende bluetooth og lignende, så er det sikkert grundende et manglende "notification area" - hvilket kan tilføjes ved at højreklikke et tomt sted på panelet, og så vælge Tilføj, og derefter Notification Area, eller hvad pokker det nu hedder på dansk - så skulle den ged være godt og grundigt barberet.
Mht. manglende bluetooth og lignende, så er det sikkert grundende et manglende "notification area" - hvilket kan tilføjes ved at højreklikke et tomt sted på panelet, og så vælge Tilføj, og derefter Notification Area, eller hvad pokker det nu hedder på dansk - så skulle den ged være godt og grundigt barberet.
"A Narn heavy cruiser?!"