jeg har valgt at nu skal jeg ha ubuntu på hele computer men hvordan gør jeg lige det og hvad med bakop af mine filer og sådan nogen ting og er der mere jeg skal vide
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Hvad er det du vil have installeret? Hvis ikke du ved installationen har sat hak ved installation af yderligere filer til media-understøttelse, så skal du lige installere diverse codecs -se i denne guide
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
laoshi skrev:Hvad er det du vil have installeret? Hvis ikke du ved installationen har sat hak ved installation af yderligere filer til media-understøttelse, så skal du lige installere diverse codecs -se i denne guide
det har jeg gjort men sidst var der en guide til og køre alle programmer eller alle dem som de fleres brugt og mange andre ting som jeg ikke kan husk den var så god men kan ikke finde den tror når den kom fra en andre side end her men er ikke sikker