UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Alt omkring ubuntudanmark.dk
thj01
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 21. nov 2006, 10:06
Geografisk sted: Fredericia

UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf thj01 » 20. nov 2011, 09:27

Jeg vil gerne sige en stor tak til hele administratorgruppen på Ubuntudanmark.dk.

Jeg har desværre ikke kunnet finde en liste over administratorer, så i kunne få en personlig tak af mig

Det er et stort arbejde i gør, for at hjælpe mig og andre, der støder ind i de udfordringer der også er ved at bruge Ubuntu.

Måske skal de lige være en speciel tak til Ajenbo, som vist har det overordnede tekniske ansvar for Ubunutdanmark.dk/forum kører som det skal.

MVH thj01 aka Thomas Jensen
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html

Kører LTS udgaverne.

"It's always easy if you know how to do it."

laoshi
Redaktør
Indlæg: 5515
Tilmeldt: 26. apr 2008, 20:52
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf laoshi » 20. nov 2011, 09:48

Så kom du mig i forkøbet!
Tak for det. Jeg værdsætter virkelig at du er kommet på banen igen efter en lidt tilbagetrukket periode.

Også tak til mine medredaktører christian.arvai og TitanusEramius og vores enlige administrator Ajenbo. Det er altid en fornøjelse at arbejde sammen i et lille hold, som altid tager opgaverne alvorligt og som samtidig har det rigtig sjovt sammen.

Jeg har også lyst til at komme med en kollektiv anerkendelse af hele gruppen af brugere her på forum. Uden jer ville det hele jo være nyttesløst - og med en så positivt samarbejdende flok er det ikke nogen tyngende opgave at være moderator. Så bliv ved med at køre videre i samme ånd. ¡Eviva Ubuntu!

Tak til bimsebasse for de fine guides til opsætningen af gnome-shell - det har været en fornøjelse at se dem og se at mange har haft glæde af dem. Selv om jeg ikke selv bruger gnome-shell har det været lærerigt at følge med i.

Tak ikke mindst til danskgruppen, som tog godt imod mig som ny oversætter i sommers, og som her i efteråret har ydet en næste umenneskelig indsats og fået oversat, gennemlæst og korrigeret og integreret titusindvis af tekstlinjer, så alle programpakkerne og en del af dokumentationen i Gnome3 kunne være klar på dansk ved udgivelsen af Ubuntu 11.10

Og endelig: tak til Mark Shuttleworth for at have sparket gang i Ubuntu og for ufortrødent at stå i spidsen for projektet som sabdfl (supreme and benign dictator for life).
--
PS: Om baggrunden for dagen kan du læse i denne tråd.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi

Brugeravatar
Kurt Christensen
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 12. feb 2011, 13:22
IRC nickname: How to be me

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf Kurt Christensen » 20. nov 2011, 10:49

Tak for alle de timer i har fået mig til at bruge på Ubuntu - Ubuntu, tak :twisted:
Når lejligheden byder sig.

BrittaP
Indlæg: 59
Tilmeldt: 24. feb 2008, 18:35
Geografisk sted: København

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf BrittaP » 20. nov 2011, 11:14

Også jeg vil gerne være med på en tak. Tak til forummet og de der befolker det, og især tak til de der er i stand til at hjælpe andre - og gør det. Uden Jer ville mange være Palle alene i verden.
Har lige fået et grafikkort der virker, yesss

Blfriis
Indlæg: 445
Tilmeldt: 3. nov 2009, 10:50
IRC nickname: blfriis
Geografisk sted: Randers

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf Blfriis » 20. nov 2011, 11:21

Også en stor tak fra mig, til alle jer der altid er klar til at hjælpe når det kniber. I gør et flot stykke arbejde...
Ubuntu 15.04 Unity og ZorinOS 9 Ultimate http://zorin-os.dk/index.php

Brugeravatar
Toddvarg
Indlæg: 841
Tilmeldt: 19. maj 2007, 19:59
Geografisk sted: Vejle

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf Toddvarg » 20. nov 2011, 14:07

En stor tak fra mig også. Jeg har brugt forummet her nogle år og altid fået hjælp, givet med stor tålmodighed
Ting tager tid

med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen

Brugeravatar
Claus M
Indlæg: 360
Tilmeldt: 1. sep 2010, 21:20
IRC nickname: Claus M
Geografisk sted: Karlslunde

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf Claus M » 20. nov 2011, 17:40

Også fra mig en tak til mange her i Forum - i uprioriteret rækkefølge:

- til jer der gider holde Ubuntu i Danmark og ubuntudanmark.dk i gang
- til jer der har lavet den nye hjemmeside
- til jer der altid rækker en hjælpende hånd i Forum eller kommer med tips og gode idéér

- Måske skal ingen fremhæves, fordi stor og lille hjælp eller forsøg på hjælp - er lige velkomment. Alligevel nævner jeg lige Ajenbo der altid er på banen når et problem skal løses.

- Jeg har også fået en Mentor. Tak til Christian Arvai for beredvillighed og guides som har hjulpet meget (som vist er lavet i fællesskab med Thomas Jensen - flot initiativ af jer).


Alt sammen er det med til at skabe en positiv stemning i Forum og i Ubuntu fællesskabet i det hele taget - herligt og tak for det.


Og så har jeg sikkert glemt noget/nogen - god tråden kan redigeres.



(PS: havde i øvrigt sendt en mail via listen men den blev vist afvist fordi jeg sendte fra en mailadresse som ikke "er medlem")
Ubuntu gives you more windows of opportunities

Xubuntu 22.04 på Lenovo T530 (fra 2012)
Raspberry Pi Desktop (Debian 32 bit) på Medion Akoya (fra 2006)

Jønse

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf Jønse » 20. nov 2011, 18:02

How to be me skrev:Tak for alle de timer i har fået mig til at bruge på Ubuntu - Ubuntu, tak :twisted:

Tak fra mig også. Især for al den tid hvor jeg ikke behøvede famle rundt. Altid kompetent hjælp, sober tone :-P :-P

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf Christian.Arvai » 20. nov 2011, 20:33

Tak til alle som har hjulpet mig her i forum igennem tiden (ingen nævnt - ingen glemt - i ved selv hvem i er).
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Finn Bjerke
Indlæg: 1962
Tilmeldt: 7. sep 2009, 23:33
IRC nickname: finnbjerke
Geografisk sted: Moss Norge

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf Finn Bjerke » 20. nov 2011, 23:33

I er helt enestående, mange tusind tak for utrolig hjælpsomhed, entusiasme og kløgt. Jeg er virkelig taknemmelig.
Kardemommeloven er en god ting.

buddig
Indlæg: 746
Tilmeldt: 18. maj 2011, 21:54
Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf buddig » 20. nov 2011, 23:57

Også mange tak fra mig til jer, der holder det kørende og som hjælper lynhurtigt.
Henning

laoshi
Redaktør
Indlæg: 5515
Tilmeldt: 26. apr 2008, 20:52
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf laoshi » 21. nov 2011, 08:35

Og en anerkendelse fra Mark Shuttleworth

- Daniel Holbachs indlæg er også godt at læse- det siger noget om, hvad det er der holder tingene kørende.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf NickyThomassen » 21. nov 2011, 10:50

Jeg vil også gerne sige en stor tak, til alle der ligger kræfter i Ubuntu og open source som helhed. Vi er alle med til at gøre det muligt at vi har bedre software hver dag, så kan bruge vores tid som vi vil, og på de ting der betyder noget for os.

Også en stor til jer der har hjulpet mig igennem tiden, både her og andre steder, jeg tvivler på jeg var noget ret langt uden den hjælp.

Vanen tro er jeg godt klar over Appreciation Day egentlig var i går, men vores fælles moder natur mente åbenbart at jeg havde brug for en dag i sengen (jeg håber det er ok alligevel).

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: UCAD tråd - Ubuntu Community Appreciation Day

Indlægaf AJenbo » 30. nov 2011, 00:01

Jeg er også noget forsinket på den, men der for vil jeg alligevel tillade mig, ud over dem der allerede er blevet sagt tak til, at takke alle de aktive medlemmer vi har haft i år, det er en fornøjelse at se.

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster