Hi Everybody
Jeg har lige opgraderet mit Ubuntu til 11.10. Jeg brugte før 11.04, og det fungerede helt fint for mig. Der er dog opstået nogle problemer efter, at jeg har opgraderet, som jeg ikke har oplevet før.
1. Når jeg tænder min computer fra standby sker det nogle gange, at musen fryser efter nogle få minutter. Jeg kan ikke finde nogen umiddelbar sammenhæng, anden end at det altid sker efter den har været i standby. Enten sker det efter nogle få minutter - eller også sker det slet ikke. Nogle forslag?
2. Jeg har en Dell XPS M1530, hvorpå der sidder genvejstaster til musik (altså: start/pause, stop, next track, earlier track osv.). De har altid virket fint i Ubuntu, men nu kommer der bare et stop tegn, når jeg trykker (pop-up sort box med en hvid cirkel med en streg igennem). Jeg har forsøgt at gå ind og ændre i mine genveje for Ubuntu, men de præ-definerede (de, som ikke er custom) kan jeg tilsyneladende ikke redigere. Der er også genvejstaster på min Dell til mute, skru op og skru ned... de virker til gengæld fint. Jeg er i vildrede. Nogen, der kan hjælpe?
På forhånd tak...
~ intEx
Problemer ifm. opgradering til 11.10
-
- Geografisk sted: Ebeltoft, Danmark
Problemer ifm. opgradering til 11.10
"Computers are like airconditioning systems:
-They become useless when you open Windows."
-They become useless when you open Windows."
-
- Geografisk sted: Ebeltoft, Danmark
Re: Problemer ifm. opgradering til 11.10