ubuntu one, evolution kontakter

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Stefh

ubuntu one, evolution kontakter

Indlæg af Stefh »

Hej
Lige et par spørgsmål omkring ubuntu one og evolution.På den stationære computer kører jeg 10.04 og evolution.Mine kontakter ligger KUN på one og jeg vil gerne have en kopi ned på personlig kontakter.Hvordan gør jeg?????
På den bærebar kører jeg 11.04 og evolution.Jeg har sykroniseret med one men jeg kan ikke se nogle kontakter.Der kom kun en kopi af hvad jeg ellers havde af filer liggende i skyen.Det burde kunne lade sig gøre at bruge kontakter fra denne computer også.Hvad mangler jeg??????
Mvh stefh
Stefh

Re: ubuntu one, evolution kontakter

Indlæg af Stefh »

Hej
Stra havde et indlæg on kopiering af addressebog som Vcard.Den metode brugte jeg til af få mine kontakter fra one til personlig på 10.04.Så kom det på plads.
Vcard blev derefter oploadet til one og sykroniseret ned på min kopi af 11.04,så nu er der også kontakter på den.Emnet er delvist løst men jeg kan stadig ikke forstå hvorfor man ikke kan sykronisere sine kontakter fra den ene ubuntu model til den anden igennem one.Den er måske ikke helt færdig udviklet???
Mvh stefh
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: ubuntu one, evolution kontakter

Indlæg af AJenbo »

Jeg har også haft problemer med det i Evolution, men jeg håber det kommer til at virke ordentligt i 11.10 hvor mail programmet skiftes til Thunderbird.