Hej alle.
Jeg har i et stykke tid haft nogle problemer med en kernel på installation 11.04, så derfor var jeg glad for, at se at der her for et par dage siden, var en ny kernel installation i opdateringshåndteringen, men da jeg prøvede at skifte til den, med startupmanager, booter min computer pludselige i memtest86+, og jeg har ingen mulighed for, at komme ud af den?
ps. har prøvet at lade den køre færdig, det hjælper ikke.
Håber i kan hjælpe.
Mikkel Kofoed
Bliver ved med at boote i memtest86+
-
- IRC nickname: MSKofoed
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Bliver ved med at boote i memtest86+
memtest86+ stopper aldrig, den kan køre hele test sættet igennem men bagefter starter den bare forfar for at teste stabilitet på langt sigt.
Når der kommer en opdatering af kernen burde det slet ikke være nødvendigt for sig at ændre ved opstarten for at bruge en nye kerne.
Hvis ikke du får valget mellem hvad du vil starte op i under opstarten skal du holde venstre shift tast nede men computeren starter.
Når der kommer en opdatering af kernen burde det slet ikke være nødvendigt for sig at ændre ved opstarten for at bruge en nye kerne.
Hvis ikke du får valget mellem hvad du vil starte op i under opstarten skal du holde venstre shift tast nede men computeren starter.
-
- IRC nickname: MSKofoed
Re: Bliver ved med at boote i memtest86+
Mange tak!
jeg holdt venstre shift tast nede, mens den startede op, og det virkede!:)
jeg holdt venstre shift tast nede, mens den startede op, og det virkede!:)