Hjælp
-
- IRC nickname: kent0star
Hjælp
Hej med jer. Kender i en der kan lærer mig noget om med koder og diverse ting som man kan bruge i ubuntu. Jeg er nybegynder, men kunne meget gerne tænke mig og lære alt om ubuntu, både hvad det kan, med programmer, men også med terminalen. Nogle der kan hjælpe er i meget velkomne til og skrive til mig.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Hjælp
Hej og velkommen til forummet
Her inden ikke alt for længe vil der blive holdt et online kursus i brug af terminalen. Alt efter hvor i landet du befinder dig vil der også blive afholdt flere lokale møder hvor der er mulighed for at lære en masse.
Har du tidligere erfaring med programmering?
Det er nok lettest hvis du vælger en ting du gerne vil lære og vi så Tager den der fra.
Her inden ikke alt for længe vil der blive holdt et online kursus i brug af terminalen. Alt efter hvor i landet du befinder dig vil der også blive afholdt flere lokale møder hvor der er mulighed for at lære en masse.
Har du tidligere erfaring med programmering?
Det er nok lettest hvis du vælger en ting du gerne vil lære og vi så Tager den der fra.
-
- IRC nickname: kent0star
Hej med dig. Jeg kunne utrolig godt tænke mig og være med i dette online kursus i brugen af terminalen. Jeg bor i Aars, det ligger i nordjylland. Jeg har ikke erfaring med programmering, men kunne vildt godt tænke mig og lære det.
-
- IRC nickname: How to be me
http://www.freedomnotbeer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=56:terminalen-den-smarte-made&catid=36:ubuntu-guide&Itemid=64
dette kan vel også hjælpe ved selvstudio
dette kan vel også hjælpe ved selvstudio
Når lejligheden byder sig.