Hej Forum
Jeg vil gerne fjerne et program, jeg har installeret i Wine. Jeg har forsøgt at slette det i Wine, men det forsvinder ikke.
Jeg kan heller ikke finde det, for at slette filerne manuelt.
Kan jeg slette det på en anden måde?
Hvor kan jeg jeg evt finde filerne?
Vh
Karl
Fjerne program i wine
-
- Geografisk sted: Ryslinge, Fyn
Fjerne program i wine
Dell Ubuntu 24.04
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Fjerne program i wine
Det ville ikke være første gang en afinstallering af Windows software ikke fungere, heller ikke på Windows.
Med programmet hovedmenu, burde du kunne slette eller deaktivere genvejen, og selve programfilerne burde du kunne finde ved at åbne "Udforsk C: drev".
Efter du har slettet programfilerne vil jeg forslå dig at installere og køre programmet CCleaner for at rydde helt op efter programmet (særligt i registrerings databasen).
Med programmet hovedmenu, burde du kunne slette eller deaktivere genvejen, og selve programfilerne burde du kunne finde ved at åbne "Udforsk C: drev".
Efter du har slettet programfilerne vil jeg forslå dig at installere og køre programmet CCleaner for at rydde helt op efter programmet (særligt i registrerings databasen).
-
- Geografisk sted: Ryslinge, Fyn
Tak for hjælpen. Jeg kunne ikke få Ccleaner til at køre, men ellers lykkedes alt andet.
Vh
Karl
Vh
Karl
Dell Ubuntu 24.04
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Jeg forsøgte også lige at installere CCleaner, programmet virkede godt nok til at kunne rense databasen, men rensning af temp-filer og meget af grafikken fungerede ikke, den hade eller fået platin på WineHQ.