Hejsa
Jeg har købt abonnement på tv2 Sputnik og glædede mig til at kunne se deres programmer, når det passede mig, men blev desværre slemt skuffet!
Det gik fint med at oprette mig som bruger og betale for tjenesten, men da jeg herefter prøvede at åbne et tv-program op stod der, at afspilleren kræver Microsoft Silverlight. Jeg prøvede herefter at downloade dette (den hentede programmet via firefox), men da det var hentet stod der at det ikke var foreneligt med firefox 5.0 Har efterfølgende forsøgt med flere andre tv-programmer, hvor det ikke var anderledes.
Har søgt på Sputnik's side, men kan ikke se noget om at os (mange) Linux brugere skulle være udelukket fra at anvende tjenesten, så ved ikke lige hvad jeg gør galt. Skal jeg prøve med en anden browser??
Håber der er nogen der kan hjælpe!
Mvh. René
Kan ikke se TV2 Sputnik
-
- IRC nickname: René
- Geografisk sted: Lolland
-
Re: Kan ikke se TV2 Sputnik
Har efterfølgende fundet et sted på deres side, hvor der står at Sputnik ikke kan ses på linux/ubuntu pga vi ikke understøtter denne der Silverlight-teknologi... Nogen idéer eller skal jeg bare give op?
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Microsoft udvikler desværre ikke en udgave af silverlighe til Linux, der findes en alternativ udgave men den har ikke de nødvendigt dele. Jeg forslår du klager og får dine penge tilbage.
-
Okay, det vil jeg gøre