ARRRG
Det er utroligt frustrerende med de hjemmesider som ikke kan køre bl.a linuxshoppen - fynbus og en del andre sider.
Er det helt umuligt for de webudviklere at lave hjemmesiderne ordentligt så de virker korrekt i andre en IE ?? *SS*
Hjemmesider
-
- Geografisk sted: Odense
Hjemmesider
Mvh Volle
Hardy Heron 8.04 - Compiz Fusion på Zepto 6214
-
- Geografisk sted: Køge
Hjemmesider
Det er sjusket/dårlig kodning eller en ringe hjemmeside bygger.
-
- Geografisk sted: Randers
Hjemmesider
Volle, de 2 omtalt sider kører fint nok hos mig ![Shocked :shock:](./images/smilies/ubuntu/icon_eek.png)
![Shocked :shock:](./images/smilies/ubuntu/icon_eek.png)
Hilsen Claus
Hvis man ikke syntes at man får noget at vide, skal man tænke på hvornår man har spurgt sidst....
Hvis man ikke syntes at man får noget at vide, skal man tænke på hvornår man har spurgt sidst....
-
- Geografisk sted: Odense
Hjemmesider
ja, umiddelbart ser de fine ud, men går du til bestilling af kort på fynbus med firefox, så nej og der kommer enn fejl på linuxshoppen ved bestilling også.
![Smile :-)](./images/smilies/ubuntu/icon_smile.png)
![Smile :-)](./images/smilies/ubuntu/icon_smile.png)
Mvh Volle
-
- Geografisk sted: Nordjylland
Hjemmesider
Jeg har også problemer med at bestille bøger på Linuxshoppen.dk - Har lige skrevet en mail til dem og spurgt hvad dette skyldes. Det vil jo virke temmelig paradoksalt hvis jeg skal køre IE for at handle med en Linux shop
Edit: Woow DET var hurtigt. En halv time efter jeg havde skrevet en mail til Linuxshoppen.dk og fortalt om fejlen har jeg modtaget en svar-mail med besked om, at fejlen nu er rettet. Så nu skulle Firefox/Swiftfox virke på siden.
![Wink ;)](./images/smilies/ubuntu/icon_wink.png)
Edit: Woow DET var hurtigt. En halv time efter jeg havde skrevet en mail til Linuxshoppen.dk og fortalt om fejlen har jeg modtaget en svar-mail med besked om, at fejlen nu er rettet. Så nu skulle Firefox/Swiftfox virke på siden.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500