Hvordan håndterer vi den nye cookie lovgivning?

Alt omkring ubuntudanmark.dk
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Hvordan håndterer vi den nye cookie lovgivning?

Indlægaf lath » 19. maj 2011, 21:10

Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Hvordan håndterer vi den nye cookie lovgivning?

Indlægaf AJenbo » 19. maj 2011, 21:20

Det må være op til browseren at implementere og såvidt jeg ved findes valget allerede der.

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Hvordan håndterer vi den nye cookie lovgivning?

Indlægaf lath » 19. maj 2011, 21:27

AJenbo skrev:Det må være op til browseren at implementere og såvidt jeg ved findes valget allerede der.


Næ næ, så billigt slipper vi ikke - det skal foregå via at brugeren accepterer det, og at det huskes så af serveren.
Læs linksene, specielt de sidste, der dog gør det klart at der ikke er skrevet bekendtgørelser og ligende endnu.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Hvordan håndterer vi den nye cookie lovgivning?

Indlægaf AJenbo » 19. maj 2011, 21:39