Hey!
Jeg har en veninde som godt kunne bruge lidt musik fra mig, men hun har Iphone4 og jeg har Ubuntu 10.04 LTS 64 bit, og umiddelbart sker der intet når den bliver sat til min PC, og det er jo lidt ærgerligt hvis dette ikke virker da jeg ved der er MANGE Iphones derude, så det går jeg ud fra det gør, og jeg bare kke har kunne finde ud af det!
På forhånd mange tak.
Overføre musik til Iphone4?
-
- IRC nickname: Sp0t
- Geografisk sted: Jamaica
Overføre musik til Iphone4?
MB : Asus Sabertooth Z77
CPU : Intel Core I7 2600K+ 3,4GHz 8Mb L3
RAM : 4x4GB Corsair DDR3 1600MHz
HDD : LAGER : 1x1TB WD Extern USB 7200rpm + SYSTEM 1 x 180GB Corsair Force 3 Series SSD SATA6 550MB/sek
GFX : MSI 7900GT 512MB GDDR3 (Passivt Kølet)
Case : Lian Li PC-V1100 Plus
PSU : Corsair Professionel Series Gold AX1200
HDD : LAGER : 1x1TB WD Extern USB 7200rpm + SYSTEM 1 x 180GB Corsair Force 3 Series SSD SATA6 550MB/sek
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Overføre musik til Iphone4?
Spotten skrev:Hey!
Jeg har en veninde som godt kunne bruge lidt musik fra mig, men hun har Iphone4 og jeg har Ubuntu 10.04 LTS 64 bit, og umiddelbart sker der intet når den bliver sat til min PC, og det er jo lidt ærgerligt hvis dette ikke virker da jeg ved der er MANGE Iphones derude, så det går jeg ud fra det gør, og jeg bare kke har kunne finde ud af det!
På forhånd mange tak.
jeg ved at det kan virke.
omvendt ved jeg også at aple jo netop gør alt for at binde deres kunder til deres egne produkter (itunes osv) steve jobs har selv udtalt at det var en sorgens dag den gang han blev indformeret om at de blev nød til at lave itunes til windows også.
sidst så ved jeg også at det faktisk er ulovligt at give din vendinde noget af din musik med mindre det er musik du selv har lavet (og derved ejer rettighederne), eller er musik frigivet under creative comons, og det er begrænset hvor meget der er af dette. så jeg vil foreslå dig at google dit problem, for jeg tror ikke at hjælpen er at finde her på forum hvis det drejer sig om at din veninde skal have lov at kopiere din musiksamling over på hendes iphone
-
- IRC nickname: How to be me
hvad nu hvis hun vil have sin egen musik over på Iphone og har problemer med det?
Når lejligheden byder sig.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
How to be me skrev:hvad nu hvis hun vil have sin egen musik over på Iphone og har problemer med det?
det var nu og engang ikke det spørgsmålet gik på.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Jeg tror vidt det skal være Ubuntu 10.10 før det virker med iPhone 4, de bliver ved med at lave nye barrikader der gør at andre programmer hele tiden skal opdatere for at fungere med dem. Faktisk kan det du vil bedre lade sig gøre på Ubuntu en på Windows og Mac med iTunes, for her ville telefonen synkronisere med maskinen og slette ALT andet indhold, billeder, musik, film you name it.
Jeg har lige læst en kommentar der siger det heller ikke virker med iPhone 4 på 10.10 (iPhone 1, 3g, 3gs virker på 10.04, hvis ikke de er blevet opgraderet til 4.0 software).
Jeg har lige læst en kommentar der siger det heller ikke virker med iPhone 4 på 10.10 (iPhone 1, 3g, 3gs virker på 10.04, hvis ikke de er blevet opgraderet til 4.0 software).
-
- IRC nickname: Sp0t
- Geografisk sted: Jamaica
Æv da!
Det er egentligt underordnet hvordan og hvorledes, kunne teoretisk have spurgt om noget helt legalt, men jeg ved udemærket godt man ikke må smide musik over man ikke selv har købt, MEN jeg vil SKIDE på det med de priser de holder sig på det bras de sælger for at sige det pænt!
Hurra for eksterne diske! Ville bare være lidt smart hvis Ubuntu kunne understøtte MAC`s udstyr fuldt ud, men det er nok nærmest umuligt kan jeg forstå, synes bare det er ærgerligt da der findes RIGTIGT mange IPhones!
Hvorfor folk hellere vil give det dobbelte af hvad en LG Optimus 2 x koster for sådan noget BRAS! Jeg har selv lige købt en LG optimus, med Google Android ( virker FINT under Ubuntu), så det er lidt det der skuffer mig at høre, men det er jo igen ikke Ubuntu's skyld, men MAC!
Det er egentligt underordnet hvordan og hvorledes, kunne teoretisk have spurgt om noget helt legalt, men jeg ved udemærket godt man ikke må smide musik over man ikke selv har købt, MEN jeg vil SKIDE på det med de priser de holder sig på det bras de sælger for at sige det pænt!
Hurra for eksterne diske! Ville bare være lidt smart hvis Ubuntu kunne understøtte MAC`s udstyr fuldt ud, men det er nok nærmest umuligt kan jeg forstå, synes bare det er ærgerligt da der findes RIGTIGT mange IPhones!
Hvorfor folk hellere vil give det dobbelte af hvad en LG Optimus 2 x koster for sådan noget BRAS! Jeg har selv lige købt en LG optimus, med Google Android ( virker FINT under Ubuntu), så det er lidt det der skuffer mig at høre, men det er jo igen ikke Ubuntu's skyld, men MAC!
MB : Asus Sabertooth Z77