Hej
Jeg har instaleret den nye 11.04 og roder rundt i det nye skrivebordsmiljø. Når jeg surfer kan jeg ikke copy paste som jeg plejer (Ctrl C ) Jeg kan heller ikke se hvor mange vinduer jeg har kørende uden at skulle trykke windows knappen + W.
Jeg kan heller ikke gå flere sider tilbage i historikken osv osv.
Jeg er sikker på det er mig som ikke er skarp nok, men jeg kunne få det til at virke med "classic desktop" Problemet er bare at jeg ikke ved hvordan jeg skal hente den tilbage
Mvh
Arnem
Claccic desktop tilbage... hvordan ?
-
- IRC nickname: arnem
- Geografisk sted: Birkerød
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Claccic desktop tilbage... hvordan ?
arnem skrev:Hej
Jeg har instaleret den nye 11.04 og roder rundt i det nye skrivebordsmiljø. Når jeg surfer kan jeg ikke copy paste som jeg plejer (Ctrl C ) Jeg kan heller ikke se hvor mange vinduer jeg har kørende uden at skulle trykke windows knappen + W.
Jeg kan heller ikke gå flere sider tilbage i historikken osv osv.
Jeg er sikker på det er mig som ikke er skarp nok, men jeg kunne få det til at virke med "classic desktop" Problemet er bare at jeg ikke ved hvordan jeg skal hente den tilbage
Mvh
Arnem
log ud af ubuntu, log ind igen, men på logindsiden der kan du i bunden vælge mellem ubuntu og ubuntu klassisk desktop (samt nogle fejlsikre og uden effekter osv)
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Claccic desktop tilbage... hvordan ?
Du kan vise et programsat vinduer ved at trykke en ekstra gang på program ikonet.
Jeg mener du skal højer klikke for at springe flere sider til bage i den nye FireFox.
Jeg mener du skal højer klikke for at springe flere sider til bage i den nye FireFox.