Mangler Prism

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Fragmo
Geografisk sted: Randers

Mangler Prism

Indlæg af Fragmo »

Hej...

Har opdateret min 10.10 til 11.04 og herved mistet prism.
Jeg kan ikke finde noget i sw centeret,,, det jeg skal bruge er Facebook i Unity.. Nogle forslag???? Jeg havde flere ting til at køre igennem prism men det eneste jeg har mistet er fjæsbogen..

Ellers ang Unity er det bare mig der ikke helt fatter at tilføje programmer til det.. Syns jeg har flere ting jeg godt ville have derover...

Takker på forhånd for indkommende forslag og et godt forum
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Mangler Prism

Indlæg af AJenbo »

For at tilføje programmer til Unity skal du bare trække dem over i panelet, har du allerede startede programmet kan du højer klikke på det og vælge at beholde det i panelet.

Jeg mener Opera har noget ligende prisme. Det skulle også være muligt at gøre det inden i Firefox 4, jeg tror de beskriver det i det seneste (s1e4) afsnit af kanaltux.
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

Fragmo skrev:Hej...

Har opdateret min 10.10 til 11.04 og herved mistet prism.
Jeg kan ikke finde noget i sw centeret,,, det jeg skal bruge er Facebook i Unity.. Nogle forslag???? Jeg havde flere ting til at køre igennem prism men det eneste jeg har mistet er fjæsbogen..

Ellers ang Unity er det bare mig der ikke helt fatter at tilføje programmer til det.. Syns jeg har flere ting jeg godt ville have derover...

Takker på forhånd for indkommende forslag og et godt forum

• Start synaptic (brug søge feltet i programmer).
  • Åbn softwarekilder (inde fra Synaptics menu*) og tilføj nogle flere ved at sætte flueben ud for de softwarekilder der allerede er vist. Pakken der hedder prism er fra universe pakkearkivets Netværk sektion.
  • Tryk luk, de nye softwarekilder indlæses.
    Indlæsningen kan godt kan tage lidt lang tid da serverne er under heftigt download pres.
    Indlæsningen kan også fejle - i så fald skift f.eks til serveren i Sverige, og prøv igen - serverskift er også i Softwarekilder.
  • Til venstre: Tryk først på knappen "Status", og marker dernæst feltet der hedder Alle øverst oppe.
  • Skriv prism i Synaptics søge felt, og se om der ikke skulle dukke noget interessant op.

ad *) menuen bliver synlig når du holder musen henover øverste panel (den er kombineret panel og menu linie)

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Fragmo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Fragmo »

Takker... Så er jeg kørende igen...