11 nye bruger tester Unity
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: 11 nye bruger tester Unity
Interessant UX tråd du har fundet der AJenbo.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Geografisk sted: København
Deprimerende, synes jeg - er Unity lige så svært som det lyder til og som jeg frygter ?
-
hvm skrev:Deprimerende, synes jeg - er Unity lige så svært som det lyder til og som jeg frygter ?
Deprimerende?
UX (bruger tests) bruges til at evaluere om noget kan gøres bedre..
Unity er da heller ikke færdigudviklet endnu, den er først færdig udviklet med Ubuntu 12.04, altså med den Ubuntu der udgives om 1 år.
Embrace change.
Hvis du ikke kan lide Unity har du masser af andre muligheder. I selve Ubuntu kan du bruge Ubuntu Classic der er den Ubuntu desktop du kan få her i Ubuntu 10.10.
Der er også Kubuntu som har KDE 4.6.2 desktoppen i Natty (Kubuntu 11.04), ellers har vi Xubuntu med XFCE desktoppen, og endelig Lubuntu med LXDE desktoppen.
Oven i er der så mindst en 10 andre desktops uden for kategori du kan installere oven i enhver Ubuntu installation, og så vælge den desktop ved login skærmen.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
hvm skrev:Deprimerende, synes jeg - er Unity lige så svært som det lyder til og som jeg frygter ?
Apropos dit spørgsmål - den er meget anderledes - og jeg har tænkt at mig at give den mindst 4 uger, hvor jeg vill bruge den.
Den omfatter også at jeg sætter mig ned og læser i hjælpen og prøver at gøre de ting man kan i Unity - altså at jeg aktivt forsøger at lære den at kende.