http://gnome3.org/
og det vil også være muligt at installere den på 11.04
http://www.omgubuntu.co.uk/2011/04/gnome-3-released-to-be-available-for-ubuntu-11-04-via-ppa/
Efter et hurtigt kig på gnome3.org, er jeg begyndt at tvivle på om Unity overhovedet er nødvendigt?
Gnome 3 er landet
-
- Geografisk sted: Køge
Gnome 3 er landet
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Gnome 3 er landet
Tja de mente jo Gnome Shell bevæagede sig i den forkert retning.
-
- Admin
- IRC nickname: nicky
- Geografisk sted: 192.168.20.42
Fedt, det skal prøves
-
Hej Alle!
Jeg har installeret det på min Sony Vaio ( jeg siger det ikke højt for den køre Suse 11.4 )
Der er nu lidt små lækkert
Det køre ganske godt selvom det godt kan hænge lidt en gang imellem.
Windows knappen har fået en funktion!
Mangler knapperne minimere / maximere, tja. det er vel en smags sag
Medens jeg sidder og skriver dette, det ser godt ud på den måde programmen ( ikon og navn ) bliver vist i øverste linie.
Når nu Ubuntu 11.04 kommer ( og jeg håber at WIFI virker i 11.04 ) så skal der Gnome 3 på den
Jeg har fundet nogle småting som nok bør rettes:
Automatisk opstart af et selvvalgt program, den er væk, men kan findes ved i terminal at skrive:
Der er nogle ikoner i menuen der har samme funktion??
Når jeg køre musen op i højre hjørne og trykker på brugernavnet, så kommer der en menu frem.
Ved at trykke på Alt-knappen kommer "Sluk.. " frem. ( smart detalje ), her er så mulighed for at genstarte.
En lille fejr er dog at der går 60 sekunder før den gøre det. ( Det får de jo nok rettet )
Jeg har installeret Google Chrome.
Når jeg så vil importerer min bogmærker, så kommer de ikke frem, jeg er nødtil at trykke på "søg" og skrive det fulde navn ( 110408 Google.html ) for at kunne importerer dem. Ja det høre vel også til småtings afdelingen.
Jeg har installeret det på min Sony Vaio ( jeg siger det ikke højt for den køre Suse 11.4 )
Der er nu lidt små lækkert
Det køre ganske godt selvom det godt kan hænge lidt en gang imellem.
Windows knappen har fået en funktion!
Mangler knapperne minimere / maximere, tja. det er vel en smags sag
Medens jeg sidder og skriver dette, det ser godt ud på den måde programmen ( ikon og navn ) bliver vist i øverste linie.
Når nu Ubuntu 11.04 kommer ( og jeg håber at WIFI virker i 11.04 ) så skal der Gnome 3 på den
Jeg har fundet nogle småting som nok bør rettes:
Automatisk opstart af et selvvalgt program, den er væk, men kan findes ved i terminal at skrive:
Kode: Vælg alt
gnome-session-properties
Der er nogle ikoner i menuen der har samme funktion??
Når jeg køre musen op i højre hjørne og trykker på brugernavnet, så kommer der en menu frem.
Ved at trykke på Alt-knappen kommer "Sluk.. " frem. ( smart detalje ), her er så mulighed for at genstarte.
En lille fejr er dog at der går 60 sekunder før den gøre det. ( Det får de jo nok rettet )
Jeg har installeret Google Chrome.
Når jeg så vil importerer min bogmærker, så kommer de ikke frem, jeg er nødtil at trykke på "søg" og skrive det fulde navn ( 110408 Google.html ) for at kunne importerer dem. Ja det høre vel også til småtings afdelingen.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Så fik vi også sat et ansigt på
Det kan konfigureres, lige som i gnome 2
Du burde kunne aktivere en genvej for det, men jeg er ikke lige sikker på hvordan det gøres under gnome3.
hni skrev:Mangler knapperne minimere / maximere, tja. det er vel en smags sag
Det kan konfigureres, lige som i gnome 2
hni skrev:Automatisk opstart af et selvvalgt program, den er væk, men kan findes ved i terminal at skrive:Kode: Vælg alt
gnome-session-properties
Du burde kunne aktivere en genvej for det, men jeg er ikke lige sikker på hvordan det gøres under gnome3.